zijn jullie veel aangekomen of juist afgevallen

Hallo

Ik ben nu bijna 24 weken zwanger van onze tweeling en nu zo'n 11 kilo aangekomen.
Ik ben tot op heden niet misselijk geweest dus heb de hele zwangerschap kunnen eten wat ik wil. Vooral in het begin van de zwangerschap veel trek gehad en met name s'nachts dus dan ging ik ook wat eten, deed ik dat niet dan werd ik misselijk. Tegenwoordig gaat dat al wel weer wat beter, alleen nu begint het maagzuur s'nachts dus dan eet ik af en toe ook wel wat. Ik hoop dat ik niet over de 25 kilo heen kom. We moeten nog een poosje! Althans dat hoop ik.

Vanmiddag weer voor controle, ben benieuwd!

Groetjes plodder.

Ik ben nu 23 weken en ben 10 kg aangekomen. Gemiddeld zou je rond de 22e week 7 kg aankomen volgens de gyneacologen site en daar zit ik ietjes boven. Maar bij mijn eerste zwangerschap was ik 25 kg aangekomen in totaal dus ik vind het wel netjes tot nu toe.

Wel was ik die 25 kg binnen een jaar na de bevalling weer kwijt. Er is dus bij mij "niets" blijven hangen.

hoi hoi
afgelopen maandag was is 23 weken precies  en ik was in totaal 4,7 kilo aangekomen
van begin tot nu toe weeg nu 65 kilo precies   dus dat is mooi netjes afgerond

bij mijn zoontje was ik ook maar 10 kilo aangekomen en mijn zoontje zelf woog 3230 dus dat is een beetje gemiddelt he
voordeel was wel dat ik 1 week na me bevalling me gewone spijkerbroeken enz weer aankon

hoop daar nu ook wel op eigenlijk

groetjes soraya   23 weken zwanger van een dochter

Hoi,

Ben vandaag 26 weken en in totaal 6,5 kilo aangekomen. waarvan de laatste 1,5 in de laatste 3 weken.

Was tot 18 weken gewoon op gewicht als voor de zwangerschap. Nu begint de buik en baby mee te wegen... hihi

Ik maak me nergens zorgen over, zolang de VK zegt dat alles nog ok is, en ik me goed voel.

Groet

Esther

hallo ik ben vandaag ook 26 weken zwanger en ben in totaal 3 kilo bij. alle 3kg 200 om correct te zijn
de laatste kilo ook in de laatste 2 weken. het gaat nu echt wel sneller. Buik is enorm aan het groeien en de baby schopt steeds harder en harder

Hoi,
ik ben nu precies 25 weken zwanger en ben inmiddels 9 kilo aangekomen.
ik merk dat het de laatste weken heel erg snel gaat.
ik was bij mijn eerste zwangerschap 20 kilo aangekomen en ik hoop dat ik nu wat minder aankom.
maar heb belangrijkste is dat ik en de baby onszelf goedvoelen.
gr lisette

Ik zit nu op 24 weken en 4 dagen, en zit weer op mijn oude gewicht!
Mijn startgewicht was 74 maar was daarna afgevallen.
Nu zou er in principe dus 2 kg bij gekomen zijn, maar de vk rekent pas vanaf de volgende keer als ik aankom, dus dat is wel lekker!
Ik merk wel dat mijn buik ineens megahard begint te groeien, niet normaal!
Zal gauw weer eens een nieuwe foto plaatsen!

Liefs

Terug
Bovenaan