Hallo Matthea,
Denk even na voordat je zo'n reactie plaatst!! Natuurlijk heb ik hem zelf betaald!!! Dat ik nu niks terug krijg via die no-claim wil niet zeggen dat ik hem niet zelf betaald heb!!
Ik wilde net als reactie gaan plaatsten dat ik het heb opgezocht en dat hij dus wel vergoed hoort te worden!!! Dit kan dus niks anders zijn dan een misverstand. Zie hieronder.
Ten tweede mag ik zelf dan beslissen of ik het noodzakelijk acht om zo'n uitgave te doen!! Ik heb inmiddels de nodige ervaringen met echo's en ik bepaal zelf wel of dit een uitgave is die ik dan wel of niet nodig acht! Ik ga liever naar een pretecho buro waar de echo's zoiezo veel duidelijker zijn en langer duren dan hier. Mijn echo was inderdaad maar 5 minuten en dan ook nog eens van iemand die amper Nederlands sprak. Ik kon amper de vragen stellen die ik wilde omdat hij heel moeilijk te verstaan is!!
Bron NRC Handelsblad
Woensdag 26 oktober 2005 -DEN HAAG
Zwangere vrouwen krijgen vanaf volgend jaar ook het tweede echoscopisch onderzoek vergoed. Dat blijkt uit een brief van minister Hoogervorst (Volksgezondheid, VVD) aan de Tweede Kamer. Bij het onderzoek dat rond de twintigste week van de zwangerschap wordt uitgevoerd, kunnen ernstige afwijkingen van de ongeboren baby worden opgespoord. Deze echo zal daarom worden opgenomen in het basispakket van de nieuwe zorgverzekering. De tweede echo wordt nu alleen vergoed als er een medische noodzaak is, als de vrouw ouder is dan 36 jaar of als patiënt een aanvullende verzekering voor deze behandeling heeft
Groetjes Nova