Zin in alcohol

Ooooo, wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Ik dacht al dat ik met een probleem zat :D hah. 
Hier ook zowat alle frisdranken gezien, zelfs mocktails. Ik ben wel geen zo'n zoetmond (dronk altijd heel droge witte wijn), dus die mocktails zijn mij allemaal te gesuikerd, net als de frisdranken.
Iemand die ik ken verhandelt in wijn en ging voor mij kijken voor een goede fles alcoholvrije die eerder droog is van smaak. Dit in een wijnglas schenken en maar "denken" dat ik alcohol aan het drinken ben.
Dat we maar snel november zijn :D

Voor mij is het wel herkenbaar maar doordat ik in een medisch traject zat voor mijn zwangerschap was alcohol niet toegestaan! Ik drink dus al 2,5 jaar niet meer! Alcohol/roken zouden ervoor zorgen dat ons traject zou kunnen stagneren!
Ik heb ontzettend veel alcoholvrije wijnen geprobeerd waarvan het meeste spul bocht is! Maar de afgelopen 2,5 jaar behoorlijk veel uitgeprobeerd en nu wel wat favorieten: Ik heb een goede wijn  gevonden maar wel met een bubbel: Söhnlein is erg lekker en ook zeer betaalbaar!Ook de Torres natureo van de Gall en Gall is erg lekker vooral de witte! Voor alcohol vrij bier drink ik tegenwoordig de ipa van de streek, gewoon bij de ah of ipa riegele liberis of een alcoholvrij wit biertje van brand! Als cocktail gebruik ik Hugo wit met een scheutje limonade limoen, ijsblokjes , munt en stukjes limoen, of crodino met ijs! Af en toe mis ik heus nog wel een lekker wijntje bij het eten of op een terrasje maar deze opties maakt het een stuk makkelijker! Ik hoop borstvoeding te gaan geven dus zal na de bevalling nog alcoholvrij gaan?! Succes!!!

Super, bedankt voor de tips! Ik ga alvast die Sohnlein eens proberen. En 2,5 jaar zonder alcohol, gigantisch veel respect hoor!

Lust geen alcohol of sigaretten maar wil wel ff zeggen datk et superknap en goed vind van je dat je voor je babytje bent gestopt!
Geniet van je zwangerschap!

Ik ben zelf dan geen drinker nooit geweest ook dus ik heb dat niet. Het stoppen met roken kan ik wel over mee praten heb 16 jaar gerookt en acuut gestopt na de positieve test!  Dit valt mij nog elke dag erg zwaar maar ik doe het absoluut niet!  Dus snap de cravings wel heel goed haha 

Hier ook gestopt met roken! En vooral na een zware dag of in het weekend bij mooi weer super zin in een wijntje en een sigaret! Heel irritant. 
Ik trakteer mezelf maar op andere lekkere dingen zoals chocolade hahaha.
9 maand is best wel lang gevoelsmatig...En ook daarna als je borstvoeding wil geven kan het eigenlijk  niet....
Denk je dat je/jullie blijft/blijven stoppen met roken?

Terug
Bovenaan