@Ikky, bedankt! Meesten vinden het zo vanzelfsprekend, maar het is echt wel niet gemakkelijk.
@PreggoCynthia, goed bezig
't is niet gemakkelijk hé stoppen met roken... Ik rook ondertussen ook al een 13 jaar.
@Goegoe, ook al hoort mijn man het niet graag, ik denk dat ik er sowieso aan ben voor de moeite achteraf
. Hij weet dat er veel kans in zit dat ik opnieuw begin met roken, maar we hebben hierover wel een afspraak gemaakt. Ik mag absoluut niet roken in bijzijn van ons kind, moet steeds mijn handen wassen vooraleer ik het vast neem (als ik gerookt heb) en ik mag de buggy niet voortduwen met een sigaret in de hand (wat ik wel logisch vind, gezien ik het een marginaal beeld vind als ik het me voorstel)
Nochtans heb ik 2 jaar geleden eens 10 maanden gestopt omdat ik het beu was om te "stinken". Maar nu is het echt omdat je weet dt het ECHT niet mag, dat het zo verleidelijk is...
@PreggoCynthia, goed bezig
@Goegoe, ook al hoort mijn man het niet graag, ik denk dat ik er sowieso aan ben voor de moeite achteraf
Nochtans heb ik 2 jaar geleden eens 10 maanden gestopt omdat ik het beu was om te "stinken". Maar nu is het echt omdat je weet dt het ECHT niet mag, dat het zo verleidelijk is...