Zit er even doorheen...

Hi Esmé,

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Hoe is het bij de huisarts verlopen.....Heb je nog wat gehoord van de BA of je werk?

Zou je er steun aan hebben als jouw man/vriend bij het gesprek aanwezig is, want als dat zo is, moet je dat gewoon doen hoor.....

Groetjes Fonske

Hoi Fonske,

Lief dat je er naar vraagt!

Ik heb vrijdag mijn Bedrijfsarts aan de lijn gehad en die vertelde dat hij ook een van m'n chefs gesproken had. Natuurlijk heeft hij zo zijn eigen verhaal.

Hij heeft me geadviseerd om vandaag mijn chef te bellen voor een afspraak te maken (voor een gesprek).

Hij merkte natuurlijk al dat ik daar enorm tegenaan zat te hikken en dat eigenlijk niet wilde. Kon hij begrijpen, maar hoe langer ik het voor me uit zou schuiven hoe moeilijker ik het zou gaan vinden en ik nu beter meteen de koe bij de horens moest vatten.. Daar had hij ook wel gelijk in. Ik hoef er maar vanaf te zijn.. Daarbij mocht het gesprek bij me thuis plaats vinden met eventueel iemand er bij.

Ik dus netjes vandaag gebeld, is die pipo er niet! Wilde ze me doorverbinden met een andere chef, maar kreeg het telefoontje "terug" met de vermelding dat ik dan maar een email moest sturen..

Vind het best.. Dus ik net een mail gestuurd met een uitnodiging voor een gesprek bij MIJ thuis!

Ga geen km meer voor ze rijden en zet er geen stap meer binnen de deur, dus hij moet wel.

Ik twijfelde eerst nog of ik de vertrouwenspersoon erbij wilde hebben, maar nu denk ik dat ik gewoon het gesprek 1 op 1 aan ga. Ik doe mijn verhaal, en dan mag hij dat doen en dan kijken we naar een oplossing voor de "toekomst" (welke?). Mijn chef mag overigens ook niet aan me gaan vragen wanneer ik weer kom werken..

Ik ga dus afwachten hoe hij op mijn uitnodiging reageerd en hoe het gesprek tzt gaat verlopen.

Dan meld ik me weer netjes bij mijn bedrijfs- en huisarts om verslag te doen en zien we wel verder.

Ik ga verlopig in ieder geval niet aan de slag!

Het is dus weer afwachten.. met de daarbij horende stress..

Esmé

Enne,.. ik heb erg veel steun aan mijn vriend, maar hij hoeft er voor mij niet bij te zijn.

Ik wil en ga er verder niemand mee lastig vallen. Het eindresultaat van het gesprek zal me immers, hoe erg ik het toch vind, een worst wezen. De schade is immers geleden en het vertrouwen is weg.. en ik wil dus weg.. Dus heb nu alle moed bij elkaar geraapt om het maar allemaal over me heen te laten komen. Hoe ik me daarna voel merk ik vanzelf..

We zullen zien..

Ondanks alle emoties kom je toch over als een heel sterke vrouw, wat je uiteraard ook bent! Het zit je alleen even niet mee en dat kan iedereen een keer overkomen. Zo lang je maar aan jezelf en dat kleintje in de buik blijft denken. Esmé.....

Ennuh, ook bij de politie zijn er vacatures genoeg, maar dat zul jij ook wel weten. En Breda -   Eindhoven was ook wel een eind rijden natuurlijk, dat kan vast iets dichterbij. Tilburg of zo? Word je wellicht nog een directe collega van je-weet-wel......

Groetjes Fonske.

Lieve Esmé,

Wat een stressverhaal blijft het toch..... Fijn dat in ieder geval je eigen arts 100% achter je staat en zo'n arbo-arts moet zich wel een beetje op de vlakte houden, maar zal ook het advies van je huisarts volgen, maak je daarover geen zorgen!

Ben benieuwd hoe je chef heeft gereageerd, ik vind persoonlijk dat je al heel ver gaat door het contact van jou kant te laten komen. Nog even praktisch: leg alles vast, alle maitljes, alle telefoongesprekken en wat je besproken hebt. En toch zou ik je ook nog willen adviseren om tóch een derde partij bij de afspraak te laten zijn... Het scheelt jou straks wellicht een hoop welles/nietes gesprekken en die baas van je komt over als een echte hork, die heeft hoogstwaarschijnlijk maar één   waarheid helaas.

Sterkte ermee en goed te lezen dat je er geen km meer voor rijdt en geen stap meer in het kantoor zet! You go girl!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan