hoi hoi
he jeetje, meid wat een gedoe allemaal en nog is er even geen rust in zicht...
blehhh al die verplichtingen al die gesprekjes waar je niet op zit te wachten met je werk....
heb het echt met je te doen...
je zit alleen maar met je werk in je maag, en je bent ws alleen maar bezig met denken denken denken en denken wat ze op je werk zullen zeggen, hoe ze gaan reageren en hoe het nu verder moet.............en hierdoor heb je nog even geen rust,,,
ik hoop dat de huisarts ook nog even zegt dat je het nog even rustig aan mag doen, maar aan de andere kant zou het misschien ook wel heel prettig zijn om het meteen op de lossen anders blijf je er tegen aan hikken, blijf je erover nadenken, blijf je er mee bezig...
misschien dat je huisarts bij het gesprek aanwezig kan zijn of iemand anders waardoor je iets sterker staat....
vind het lastig om je adviezen te geven, maar wil toch met je meedenken, weet nml een beetje hoe je je voelt, ( had op een gegeven moment alleen maar stress op mijn werk, dat ik alleen nog maar over mijn werk zat te denken en zo bang was voor alles wat men tegen mij zou zeggen, had de controle over mezelf helemaal verloren...was helemaal mezewlf niet meer en werd geleefd.......vreselijke tijd!!!!
( toch is het ook weer heel anders, want ik ben jou niet en jij mij niet, maar wil je toch even laten weten dat ik aan je denk en ik blijf het volgen .).
meid heel veel sterkte en ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt......
zodat je rustig kan gaan genieten van je zwangerschap en niet aleen maar bezig bent met je werk en hoe ze over je denken ed,,,,,
dikke knuffel tobi