Zit mezelf GEK te maken...

A

Anoniem

Guest
Moet het even kwijt...
Ik had paar dagen last van meerdere 'vreemde' dingen. Prikkerig gevoel in buik rond de mogelijke innesteling. Had pijnlijke tepes. En al dat soort kwaaltjes. Ik had echt het gevoel van JA RAAK!! Alleen sinds eergister voel ik het al niet meer. Alles is weer gewoon, en het RAAK gevoel is ook weg..PFff...11e pas mijn NOD..
Maar zonet toch even een testje gedaan (kon het niet laten..)
Teleurstelling...Niks te zien, maar toen ging ik beter kijken..Hele ding uit elkaar gesloopt en ik denk wat te kunne zien..Mijn vriend ziet het alleen als ik het aanwijs..Oftewel zo zichtbaar is het niet..
Iemand ooit dat gehad wat wel posi bleek te zijn..(en echt het is heeeeeel erg bijna niet zichtbaar..) Dus niet wat ik dan wel lees een HEEL licht streepje. Nee dit is een MEGA licht streepje. Alleen te zien als het uit he plastik is gehaald.

Hoop voor je dat je zwanger bent,
ik dacht laatst ook een streepje te zien toen ik de test uitelkaar haalde,maar helaas.
Test was van sensitest.
Sterkte, Fleur

Hoop voor je dat je zwanger bent,
ik dacht laatst ook een streepje te zien toen ik de test uitelkaar haalde,maar helaas.
Test was van sensitest.
Sterkte, Fleur

Hmm..Ja ik heb een van de trekpleister gebruikt..
Nou ja afwachten maar weer dus...
Bedankt voor je reactie..

Hmm..Ja ik heb een van de trekpleister gebruikt..
Nou ja afwachten maar weer dus...
Bedankt voor je reactie..

Nog even afwachten joh! Ik hoop voor je dat je zwanger bent...

Mijn NOD is ook 11 april :) ben zelf ook erg benieuwd hoor!

Groetjes, Mariska

Ik hoop ook voor je dat je zwanger bent. Maar je kan jezelf inderdaad ook lekker gek maken. Ik voel ook vanalles, maar menstrueer toch elke keer. Deze maand heb ik ook weer van alles gevoeld. Pijnlijke borsten, heb ik altijd de tweede helft van de cyclus maar nu lijkt het meer te zijn, ik droom veel en slaap dus licht, mijn geur is erg sterk, heb last van mijn onderrug van spataderen, mijn uithoudingsvermogen is niets.. maar vrijdag moet mijn menstruatie weer beginnen en had vandaag al een beetje bruin verlies dus denk dat het voor mij weer gewoon een menstruatie gaat worden ondanks alles wat ik voel. Je lichaam kan je soms flink voor de gek houden. Ik richt me maar op andere dingen en zie het allemaal wel, als ik er elke dag mee bezig ben en de menstruatie begint dan gewoon weer voel ik me er alleen maar minder door. Als je niet te veel hoop hebt kan het alleen maar mee vallen toch?

Ik hoop ook voor je dat je zwanger bent. Maar je kan jezelf inderdaad ook lekker gek maken. Ik voel ook vanalles, maar menstrueer toch elke keer. Deze maand heb ik ook weer van alles gevoeld. Pijnlijke borsten, heb ik altijd de tweede helft van de cyclus maar nu lijkt het meer te zijn, ik droom veel en slaap dus licht, mijn geur is erg sterk, heb last van mijn onderrug van spataderen, mijn uithoudingsvermogen is niets.. maar vrijdag moet mijn menstruatie weer beginnen en had vandaag al een beetje bruin verlies dus denk dat het voor mij weer gewoon een menstruatie gaat worden ondanks alles wat ik voel. Je lichaam kan je soms flink voor de gek houden. Ik richt me maar op andere dingen en zie het allemaal wel, als ik er elke dag mee bezig ben en de menstruatie begint dan gewoon weer voel ik me er alleen maar minder door. Als je niet te veel hoop hebt kan het alleen maar mee vallen toch?

Terug
Bovenaan