Zit mezelf GEK te maken...

Hoi hoi,
Herkenbaar hoor, dat gek maken. Ik kan ook haast aan niets anders denken. Heb vanmiddag een zwangerschapstest gekocht terwijl volgende week pas mijn NOD is. Pfffff...

Succes, hoop voor je dat het raak is!

Ik wil ook niet meer wachten, dacht dat ik teleurstellingen wel aan kon. Maar na 3 rondes vind ik het toch wel moeilijk :S

hi heb je trekpleister testen? ik heb hetezelfde gehad bij de trekpleister testen een paar keer zelfs een heeeeeel licht streepje maar heleaas niet zanger

Het is moeilijk om jezelf niet gek te maken, ik had mezelf ook elke keer gek gemaakt. Ik was er alleen maar mee bezig.. Toen we hadden besloten zwanger te worden, was ik niet meer achter de pc weg te slaan. En bij alles wat ik voelde dacht ik dat ik zwanger was. maar test natuurlijk negatief.. Toen was ik er minder mee bezig, en werd voor 2e keer niet ongesteld ( 1e keer niet ongesteld waren testen negatief ) en was er niet mee bezig eigenlijk dus toch test gedaan.. En ineens was die positief.. en had het echt niet verwacht.. Want had ook geen kwaaltjes alleen maar eten eten eten!! haha Maar toen scheen ik al 7 weken zwanger te zijn.. Dus probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en dan komt het vanzelf allemaal goed.. Anders lijkt het net dat het een eeuwigheid duurd. Gr

Haha, ja ik moet ook gewoon afwachten en er niet teveel mee bezig zijn. Probeer ik vaak ook wel, maar deze maand echt het lukt me niet. Ben er helemaal op gefocust...Erg irritant..
Nou ja we wachten af. Ik voel verder nog steeds niks..
@Karin777 had een gewone test gebruikt..Geen vroege..(ja ik weet onnozel gezien mijn NOD van 11 april haha)
Bedankt voor jullie reacties. Op naar 11 april..

Haha, ja ik moet ook gewoon afwachten en er niet teveel mee bezig zijn. Probeer ik vaak ook wel, maar deze maand echt het lukt me niet. Ben er helemaal op gefocust...Erg irritant..
Nou ja we wachten af. Ik voel verder nog steeds niks..
@Karin777 had een gewone test gebruikt..Geen vroege..(ja ik weet onnozel gezien mijn NOD van 11 april haha)
Bedankt voor jullie reacties. Op naar 11 april..

haha dat heb ik ook gedaan. ik heb zo'n vroege test gekocht en gedaan en ik dacht ook echt zo'n hele lichte streep te zien die er bijna niet is.
Dus ga er maar vanuit dat ik het gewoon graag wil zien. Heb gisteren weer gewone test van trekpleister gedaan. Ik kan kijken hoe ik wil maar er is echt niks te vinden. Ook niet een heeeeele lichte streep. We wachten af

Terug
Bovenaan