Zit mezelf GEK te maken...

haha dat heb ik ook gedaan. ik heb zo'n vroege test gekocht en gedaan en ik dacht ook echt zo'n hele lichte streep te zien die er bijna niet is.
Dus ga er maar vanuit dat ik het gewoon graag wil zien. Heb gisteren weer gewone test van trekpleister gedaan. Ik kan kijken hoe ik wil maar er is echt niks te vinden. Ook niet een heeeeele lichte streep. We wachten af

over jezelf gekmaken gesproken... wat dacht je van deze? Ben gewoon ongesteld geweest en hoop toch dat ik zwanger ben... ook misschien omdat "de tijd dringt" en ik geen vaste relatie (en dus zelden oefenkansen) heb... de man met wie ik de laatste keer samen was is de man van mijn dromen... daar zal het helaas waarschijnlijk ook bij blijven... dromen...

over jezelf gekmaken gesproken... wat dacht je van deze? Ben gewoon ongesteld geweest en hoop toch dat ik zwanger ben... ook misschien omdat "de tijd dringt" en ik geen vaste relatie (en dus zelden oefenkansen) heb... de man met wie ik de laatste keer samen was is de man van mijn dromen... daar zal het helaas waarschijnlijk ook bij blijven... dromen...

Hoi,

Het zou kunnen dat je zwanger bent, maar te vroeg getest. Ik was gestopt met de pil en meteen zwanger, maar toen ik 1 dag over tijd was gaf test ook negatief aan en anderhalve week later was het ineens wel positief. Gewoon over weekje nog een keer testen. Het wachten is wel frustrerend, ik vond er niets aan aan die onzekerheid.

Succes!

Terug
Bovenaan