zo eindelijk na anderhalf jaar en 2 miskramen zwanger

hoi allemaal, voor diegene die me niet kenne, ben 28 jaar en heb al een dochter van bijna 3, we zijn al anderhalf jaar bezig voor een 2de, ziekenhuis onderzoeken gedaan, endometriose weggehaald, en pcos te hebben, en nog niet zwanger raken na wel 2 miskramen achter elkaar zijn we eindelijk zwanger vanavond getest ( kon niet wachten tot 10 dagen overtijd) was altijd onregelmatig als het gemiddeld rond de 19de was, kon de ene keer 10 dagen eerder zijn en de andere keer 10 dagen later me ongesteldheid, nu zou het weekend 10 dagen later zijn, maja meestal heb ik dan last van obsepatie en acnee, en nu helemaal niet.

dus voelde me al raar, dus testen en ja hoor zwanger, ben alleen bang dat het weer in een miskraam loopt.

gr mama van sharon
 
dank je wel, maja de overbuurvrouw was pas zanger van een 2de die durfde het niet echt tevertellen tegen mij omdat ik zolang bezig was, maar die heeft een miskraam gehad met 9 weken, en nu ben ik zwanger terwijl zei gecuruteerd moet worden, vind nu heel moeilijk hoe ik het moet vertellen moet ikw achten of niet.
 
Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop voor je dat het nu goed afloopt!
Ik zou er gewoon eerlijk over zijn. Ik neem aan dat je veel contact met haar hebt?
Ik heb een beetje hetzelfde gehad met mijn broer. Die wilden het al heel lang en toen was ik al heel snel zwanger en eerder als hun. Ik ben er toen direct eerlijk over geweest. Liegen is dat wel erg pijnlijk! En ik begrijp er wel uit dat jullie daar veel over praten of niet? Dan zou ik ook niet te lang wachten.
Succes ermee!
 
ja heb veel kontakt met haar, ik vertel het haar wel maar wanneer, aangezien zij nog gecuriteerd moet worden

zij vertelde het ook met 5 weken aan mij , en ze vond het heel moeilijk, omdat wij lang bezig zijn, en was heel blij voor der, maja nu ben ik zwanger en zij moet gecuruteerd worden, is heel erg anders om in eens.
 
is me buurvrouw spreek haar elke dag en wanneer weet ik niet want ze heeft al gevloeid van de week maar of het eruit is weet ik niet, ze heeft het losgelaten, majha ben bang als ik het haar vertel dat ze het weer naar boven komt
 
Ik zou het dan wel vertellen. Hoe moeilijk dit ook voor haar (en jou!) is. Ik denk dat het ontkennen of het niet vertellen dat dat pijnlijker is. Zij heeft het jou ook vroeg verteld.
 
Terug
Bovenaan