zo eindelijk na anderhalf jaar en 2 miskramen zwanger

had het al geschreven voordat ik las dat je het al had verteld, wel balen maar ik denk dat zij zoiezo op deze manier had gereageerd, aangezien zij die van haar kwijt is, het was nooit het juiste moment geweest. je kunt niks anders doen dan er voorhaar zijn maar vergeet vooral niet zelf te genieten hoor. jij kunt ook niks veranderen aan de situatie
 
dank jullie allemaal, ik heb altijd tegen haar gezegt als er wat is dat ik voor haar klaar sta, ik kan nu pas van genieten als moeders voor moeders langs geweest is( zometeen rond 1 uur) en als die test positief is, vorige keer had ik op dinsdag getest was positief, vrijdag moeder voor moeders test negatief, dacht dat ik het mis had en verkeerd gekeken had( digitaal) of dat de test niet goed was, maar de verloskunde zei, je kan alleen positief testen als je hcg hormonen hebt, dus je kan wel negatief testen als je wel positief bent maar niet anders om. dat is al een gerust stelling en me man heeft er ook naar gekeken en die zag ook zwanger op staan.

ben denk ik 5 a 6 weken zwanger, gelukkig op de helft

heb gelukkig veel afleiding met de kleine van ons. die wordt jumi 3 jaar dus. me schoonma weet het nu nu morgen aan me ouders
 
ik heb ook 2 miskramen gehad en nu gaat het dan eindelijk goed. in het begin zul je overal bang om zijn dat het mis zal gaan, maar ik kan je verzekeren als je de baby eemaal voelt schoppen gaat die angst ineens veel minder worden! dan heb je zelf de hele dag de bevestiging dat het goed gaat daarbinnen. probeer een beetje afleiding te zoeken waardoor de tijd een beetje sneller gaat en zodat je niet steeds kan gaan zitten nadenken over je angst.(ik weet dat dat niet bepaald makkelijk is haha) je zult zien dat het deze keer goed gaat. ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!!!

en natuurlijk gefeliciteerd!!!!!! geniet ervan!!!!

xxx jolanda
 
Gefeliciteerd!!!! Logisch dat je angstig bent! Het is toch superspannend als het een paar keer fout is gegaan!

En wat testte je bij moeders voor moeders?
 
he dames ben heel erg opgelucht, moeders voor moeders was er en was heel licht streepje tezien, pfff nu de rest nog of alles goed blijft gaan, afleiding zat heb nog een dochetr van bijna 3 dus ja

dank jullie allemaal, ik ga er nu zeker van genieten, maja heb nog wel beetje af en toe pijn onder in me buik aan 1 kant net boven me venusheuvel zeg maar,

wat dat is weet ik niet,dat had ik niet bij mijn dochter, zodra ik het hartje hoor kloppen ben ik super gelukkig eindelijk na ander half jaar pff,
 
Terug
Bovenaan