zo eindelijk na anderhalf jaar en 2 miskramen zwanger

Gefeliciteerd meid.
Ik heb zelf ook endometriose en ben uiteindelijk na 4jaar nu 26wk zwanger van ons eerste wondertje.
Mijn advies over je buurvrouw.Is dat ik het niet direct zou vertellen.Je weet het zelf nu toch ook pas net?
Gr. Wonder2011
 
ja klopt weet het zelf nu nog maar pas, maja zij wist het ook pas net, was net terug van vakantie dus eerder kon ze het niet vertellen dus, maja denk dat ik morgen als ze vrolijk is en mooi weer is dat ik haar probeer rustig te vertellen.
 
hey meid... dit zijn nog spannende tijden voor je meid... weet hoe het is om miskramen mee te maken en weer zwanger te zijn... dan kan je nog niet echt van genieten, omdat het helemaal zo onzeker is... voor nu wil ik je toch feliciteren met je zwangerschap!
dikke knuffel
 
thnx allemaal voor jullie begrip, ik ben echt bang dat het contact met haar heel erg zou worden dus van heel veel naar niks

maja ik moet het toch doen liever nu dan als ik verder ben, ik weet niet hoesnel ik dik wordt aangezien het de 2de wordt.
 
nou heb het aan de buurvtouw vertelt, ze was zelf al niet happy, maar ze had al een vermoeden, maar vond het vreselijk voor haar dat ze het moest horen was een lekekre moment NOT schaam me diep, ze moet vandaag gecuruteerd worden, bah bah bah wat ben ik stom geweest,( wist niet wanneer ze gecururteerd moest worden)


Maja vandaag komt moeders voor moeders al, ben ik heel blij mee, vorige keer had ik dat ook gedaan 3 dagen later kwam ze, en bleek bij haar negatief, bleek dus dat ik miskraam had gekregen.

ik hoop nu dat het wel positief bij haar is, anders wordt ik gek, weet zeker dat er zwanger stond, neem altijd de digitale, de verloskundige zei vorige keer, de test kan pas verkeerd zijn als je wel zwanger bent en negatief test, en niet positief testen terwijl je niet zwanger bent wegens dat je toch hcg hormonen hebt in je lijf.

heb een foto van gemaakt dus , me man heeft het ook met zijn ogen gezien.

ik hoop dat het nu werkelijk is, ben zo blij maar andere kant ook heel erg bang, voel me heel raar in me buik soms steken, kan spanning zijn dat ik toch heel bang bent dat het mis loopt?

wie heeft dit ook of gehad? dat je gevoel hebt na het testen dat je gelijk een miskraam krijgt of bang als je iets doet dat het mis loopt?
 
Je angst is heel normaal hoor! Ik denk dat wij bijna allemaal dit herkennen. Het is een ontzettend cliche maar je kan echt niks anders doen dan proberen rustig te blijven. Uiteindelijk kan je een goede zwangerschap niet afdwingen. De kans dat het goed gaat is groter en het is toch eigenlijk zonde wanneer jij je deze tijd alleen maar rot gaat voelen.
Wbt de buurvrouw, het is natuurlijk heel verdrietig voor haar. Maar jij mag gewoon blij zijn met je zwangerschap. Meer dan rekening houden met haar gevoelens kan je niet. Je kan niet voorkomen dat het voor haar soms ontzettend pijnlijk is.
Misschien kan je haar straks een "ik steun je bloemetje" ofzo geven?
De steken in je buik, het kunnen innestelingskrampen zijn.
Groetjes Judith
 
gefeliciteerd en idd spannend, probeer te ontspannen en geniet ervan. en zou het je buurvrouw el vertellen hoor, want zou denk ik veel erger zijn als zij er op een andere manier achter komt. sterkte ermee
 
Terug
Bovenaan