nou heb het aan de buurvtouw vertelt, ze was zelf al niet happy, maar ze had al een vermoeden, maar vond het vreselijk voor haar dat ze het moest horen was een lekekre moment NOT schaam me diep, ze moet vandaag gecuruteerd worden, bah bah bah wat ben ik stom geweest,( wist niet wanneer ze gecururteerd moest worden)
Maja vandaag komt moeders voor moeders al, ben ik heel blij mee, vorige keer had ik dat ook gedaan 3 dagen later kwam ze, en bleek bij haar negatief, bleek dus dat ik miskraam had gekregen.
ik hoop nu dat het wel positief bij haar is, anders wordt ik gek, weet zeker dat er zwanger stond, neem altijd de digitale, de verloskundige zei vorige keer, de test kan pas verkeerd zijn als je wel zwanger bent en negatief test, en niet positief testen terwijl je niet zwanger bent wegens dat je toch hcg hormonen hebt in je lijf.
heb een foto van gemaakt dus , me man heeft het ook met zijn ogen gezien.
ik hoop dat het nu werkelijk is, ben zo blij maar andere kant ook heel erg bang, voel me heel raar in me buik soms steken, kan spanning zijn dat ik toch heel bang bent dat het mis loopt?
wie heeft dit ook of gehad? dat je gevoel hebt na het testen dat je gelijk een miskraam krijgt of bang als je iets doet dat het mis loopt?