Zo lief en zo zielig...

Hey Ida,

Wat lief dat je aan ons denkt!
Sinds we het bedje van Efraim omhoog hebben gezet gaat het een stuk beter.
Hij zit nog wel vol en hoest ook veel , maar het zit niet meer zo vast.
Verder zien we nog niet heel veel verbetering maar ik ben al blij dat hij weer eet en gewoon vrolijk speelt.

Hopelijk gaat het verder snel over!

Liefs Issie

Ha die Issie (Marissie)

Fijn dat het met eten en spelen met Efraim beter gaat. Was dus een goed idee van dat bed omhoog. Ik zal het onthouden mocht Thomas ook eens "blaffen".
Hoe is het verder met jou? Leuk weekend gehad? En met de vermoeidheid?
Met mij gaat het goed. Het is wel zo dat een schoonzusje ieder moment kan bevallen en zij heeft hetzelfde meegemaakt met haar eerste bevalling als jij en ik  (dus een heel weekend of  een aantal dagen  weeen en tobben en uiteindelijk keizersnee) en nou knijp ik em wel een beetje hoe nu haar tweede kindje eruit komt. Ik denk dat het me wel veel zal doen als het weer ellende wordt. Ik hoop voor haar dat het een normale bevalling wordt. Maar ik hou er dus wel rekening mee dat ikzelf even een inzinking kan krijgen. Had ik ook toen m'n tweelingzus afgelopen februari beviel.
Nou ga ik toch weer over die bevallingen beginnen

In elk geval, gaat het NU goed en hopelijk met jou ook.

Sterkte met alles Mariska!

Liefs Ida

Lieve Ida,

Bedankt voor je lieve berichtje.

Ik kan me voorstellen dat het je weer heel veel doet nu je schoonzus op punt van bevallen staat. Ik hoop zo voor je dat het een gewone, goede bevalling word zodat je ook kunt zien dat een tweede keer niet zo'n drama hoeft te zijn. En natuurlijk hoop ik het ook voor je schoonzus.
Ik ben wel heel benieuwd. Wil je me laten weten als het kindje er is?

Fij te horen dat het NU goed met je gaat.
Met mij gaat het ook best wel goed. Gisteren heb ik nog een heel gesprek gehad met mijn man. Hij zegt dat ik zo veranderd ben sinds ik mijn bevalling helemaal op een rijtje heb gezet.
Ik voel me ook veel ontspannener en vrolijker.
Daarmee is de vermoeidheid nog niet weg natuurlijk.
Ik ben gewoon heel moe en moet echt rustig aan doen.
Slapen lukt me ook niet zo goed. Lig vaak lang wakker en ik lig dan echt niet te piekeren ofzo maar ik kom gewoon niet in slaap.

Maar goed. Ik denk dat de eerste stap echt gezet is en daar ben ik heel blij mee.

Ida, jij ook sterkte met alles!
Je hebt een prachtige zoon!

Liefs,
Mariska

Ha die lieve Mariska,

Jij ook bedankt voor jouw lieve berichtje. Wat betreft dat wakker liggen, dat heb ik dus ook. Is ook geen piekeren, maar dat hoofd wil maar niet rustig worden. Ik heb voor noodgevallen slaappillen dus als ik echt helemaal uitgeput ben dan kan ik dat nemen. Misschien een ideetje of heb je die "rommel"liever niet?
Weet je dat ik het "contact" met jou erg leuk vind? Ik heb echt het idee dat we elkaar zo goed begrijpen en dat we al een tijdje met elkaar optrekken. Volgens mij zijn we allebei even leuk, lief voor ons manneke (de kleine en de grote), allebei een "drama"bevalling en allebei een Hemelse Vader. Ik geniet er erg van.

Veel liefs Ida

Kom er even tussendoor; Fijn dat het beter gaat met Efraim!
Sil

Dank je wel Sil!!!

En Ida,

Ik heb dat nou ook met jou! Ik geniet er ook erg van!
Ik herken ook heel veel dingen die jij (be)schrijft.
En ik vind het gewoon ontzettend leuk als ik zie dat er weer een berichtje van jou is.
En wat jij ook schrijft: we hebben allebei een hemelse Vader.
Dat schept op de een of andere manier ook meteen een band.

Je schrijft ook altijd van die lieve meelevende berichtjes.
Dat doet me vaak zo goed.

Lastig he, dat niet kunnen slapen.
Ik heb wel slaappillen van de drogist maar dat werkt niet zo.
Ik had nog 1 slaappilletje liggen van de huisarts en die heb ik 2 weken terug gebruikt.
Wat heb jij voor pillen dan?
Ik heb er momenteel alles voor over om goed te kunnen slapen.

Heel veel liefs,
Mariska

Hahahaha...Ik zie ineens dat je ook nog vroeg of ik een leuk weekend had gehad.
Soms is het zo lastig dat je je berichtje niet even kan terug lezen.

Zaterdag was heerlijk! s'Middags zijn we met zijn drietjes even naar de stad geweest. Lekker koffie gedronken bij de Hema. En sÝvonds zijn we nog een klein stukje wezen fietsen met Efraim. Heerlijk!
Het was echt voor het eerst sinds lange tijd dat ik het gevoel had dat we als gezinnetje aan elkaar toen kwamen.
Meestal moet er zoveel, en nu hoefde er even niks.

Gisteren nog een lekker rustig dagje na een drukke ochtend zondagschool draaien. (Niet dus, we hadden 2 kids) Hahahaha...

Had jij ook een leuk weekend?

Nog even tussendoor;
Ik heb melatomatine slaaptabletjes van de drogist.
Ik vind ze erg goed werken.
Sil

Terug
Bovenaan