Zo lief en zo zielig...

Thanx Sil!  

Ik ga dat misschien toch eens proberen.
Het probleem is dat ik me na een uur wakker liggen op ga liggen vrteten omdat ik wakker lig. (Snappen jullie me nog?)
En dan slaap ik helemaal niet meer, dus.

In elk geval bedankt voor je tip!
Lief van je!

Mariska

Heel herkenbaar hoor, ik heb precies hetzelfde; ik ga al liggen met de gedachte "oh, als ik maar kan slapen.." en dan lukt het dus niet meer.

Wat ik ook wel eens doe is er gewoon uit gaan, een bakkie thee en wat lezen en dan een nieuwe poging. Want als je je op gaat liggen vreten, lukt het helemaal niet meer.

Met die pilletjes val je heel snel in slaap en ben je wat suffer als je wakker wordt, waardoor je ook weer snel in slaap valt.
Maar ik hoor mijn kids nog wel altijd, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Succes en alvast welterusten!
Sil

Dank je! En misschien moet ik er inderdaad maar gewoon uitgaan dan want ik word dan zo sjaggie.
En manlief ligt dan heerlijk te slapen.

Vanmiddag ben ik op de in slaap gevallen. Ik was echt zoooo moe.

Ga morgen meteen eens vragen bij de drogist.

Jij ook alvast welterusten.

Leuk Issie, dat het van twee kanten klikt.
En Sil, van jou geniet ik ook enorm hoor. Ook met jou heb ik het gevoel dat we elkaar heel goed aanvoelen.
Als slaapmiddel heb ik temazepam 20 mg (via huisarts). Echt zwaar spul (ik hoor dan ook geen Thomas als hij zich aan het begin van de nacht meldt; wel aan het eind) en ik ben dan tot een uur of 10.00 best duf. Ik zou dan geen auto rijden. Verder is het idee eruit gaan bij ons niet mogelijk want we hebben een flatje met aan de woonkamer/keuken grenzend de kamer van Thomas en zijn deur staat 's nachts open om een beetje zuurstof erin te laten. Als ik 's nacht even naar de keuken loop voor iets dan hoort Thomas een plankje van het laminaat kraken of iets anders en dan is hij gelijk wakker, dus dat is wel jammer.
Leuk trouwens Mariska dat jullie zijn wezen fietsen. Was ook goed weer voor. Wij zijn dus ook voor het eerst op de fiets met Thomas geweest. Wel effe wennen hoor, een zwaarder stuur. Afgelopen donderdag hebben we het stoetje en schermpje geplaatst. Was nog een hele klus. Vrijdag was de fiets bij de fietsenmaker vanwege een onbetrouwbare rem en zaterdag zijn we er dus uitgeweest.
Gisteren hebben we niet zo veel gedaan (niet naar de dienst; m'n man had flinke hoofdpijn) maar wel hebben we gewandeld en zijn we naar een kinderboerderij geweest. Vandaag ook trouwens. Thomas vindt dat zo leuk (en wij ook). Ik kom zelf ook van een boerderij, vandaar.
Ook zijn we vandaag bij het CB geweest en ze waren erg tevreden dus da's mooi. Wanneer zijn jullie geweest of gaan nog?

Geniet lekker van je kerels dan doe ik het ook!

Groetjes Ida

Hai Issie,

Is het wat om ook emailadressen uit te wisselen? Mag wel hoeft niet. Als je het wilt dan kun je een berichtje sturen naar Ida30@live.nl

Groetjes Ida

Oké, hier geen Hemelse Vader dan, maar wel veel plezier en herkenning in jullie berichtjes.
Sil
(geintje, kunnen jullie wel hebben toch?)

Tuurlijk Sil

Fijn ook dat je meegeniet van onze verhalen. Wij genieten ook van jou en Chloe (ik las net dat ze gaat trillen als ze haar zin niet krijgt) Brrrrrrrrrr

Groetjes Ida

Pfff, gelukkig. Ik had een klein beetje spijt van mijn berichtje.
Ken jullie niet zó goed dat ik weet hoe je hierop reageert.
Niks aan de hand gelukkig.
Sil

Terug
Bovenaan