zo onzeker

zaterdag avond ging ik na de wc en zag ik dat ik oud bloed verloor, meteen me vk gebeld,
Ik moest maar afwachten en maandag even terug bellen kreeg ik als antwoord.
Toen maar eens de nightcare gebeld ook bij hun kreeg ik meteen te horen het zal wel een miskraam zijn je moet afwachten....
Ik was zoooo bang wist niet meer waar ik het moest zoeken.
Dus ik dacht ik ga de verloskamers bellen, van de gyn. daar mocht ik meteen komen..
Echo gemaakt ze zagen een kloppend hartje en ik was 6w en 1 dg.... wij helemaal blij na huis en gerust gesteld,,,
Maandag morgen helder bloed en het is echt een menstruatie....
Ik weer me vk gebeld,, (en heb ik haar niet verteld dat ik al een echo had gehad in het zkh). waar ik als antwoord kreeg ja meid dit is het teken van een miskraam laat de natuur zijn werk doen, en kom je donderdag even op het echo spreek uur en kijken we je na of je helemaal leeg bent...
want als er wat achter blijft kan je helemaal niet meer zwanger worden.Ik viel gewoon in een gat heb de telefoon opgehangen en heb zitten huilen, over hoe ze met iemand zo om kunnen gaan..
Maar wat ik niet begrijp ik heb een gewone menstruatie geen die verschijnselen heb ik niet...buikpijn, geen klonters (sorry) bij het vloeien...Want over al lees ik dat je dat wel moet hebben als je een miskraam hebt...
Dus ben benieuwd morgen middag als ik me echo krijg.........hopelijk ben ik dan mijn onzekerheid kwijt en weet ik waar ik aan toe ben....
 
ow meid,
ik kan me indenken hoe onzeker je bent!!
je zweeft tussen hoop en vrees in op dit moment.
eerst die echo die positief was,maar daarna toch nog blijven vloeien....
ik ga voor je duimen morgen!!
hopelijk dat het goed zit bij je!
groetjes maartje
 
toen ik zwanger was van de derde heb ik heel erg gevloeid.... ben toen naar het ziekenhuisgegaan en kreeg meteen een echo.... op de echo was niets te zien dus ik was niet zwanger, waarop ik aangaf dat kan niet ik ben zeker wel zwanger, nou zeiden ze we doen een zwangerschapstest, ze zou me later op de avond bellen, en ja hoor heel verbaasd reageerde ze ja je bent zwanger, moest de volgende dag terug komen bij een gyn en die deed dan een echo, binnen een paar seconde zagen wij een kindje van 11 weken in beeld, ik heb zeker tot de 4e maand helder rood bloed verloren en niemand kon het verklaren..... ,maar heb toch een gezonden zoon op de wereld gezet.... toen ik zwanger was van de 4e en de 5e heb ik ook roodbloed verloren maar toch kwam het allemaal goed.... en nu bij de 6e helemaal geen bloedverlies gehad maar wel heel onzeker geweest van gaat het wel goed zit het wel goed maar aan de andere kan zolang je geen buikpijn heb of krampen zal het wel helemaal goed zitten....... hoe moeilijk deze onzekerheid ook is geef de moed niet op......

moeder van bijna 6 kindjes
 
sommige vrouwen menstruere n tijdens zwangerschap, kreeg ik van huisarts te horen suc6 morgrn, kmoet nog wee wacht voor echo en dan weet ik pas of ik zwanger ben test eerst posi toen 2x nega toen weer posi daarna 2dage gebloed.. vorig week huisarts geweest en moht pas et 8wkn echo dus volgende week pas kzit dus ok in flinke onzekerhrid
 
wat een verschrikkelijke verloskundige, dat ze je dat op die manier over de telefoon verteld. belachelijk gewoon. zo ga je niet met mensen om.

succes morgen en ik hoop op positief nieuws voor je.
 
Terug
Bovenaan