zo onzeker

Dat soort mensen zou je toch door elkaar willen rammelen..... =@

Maar goed, ik heb bij mijn zwangerschappen ook bloedverlies gehad,
Bij de 1e was dat gewoon elke maand net als de menstruatie, de 2e en de 3e ietsje minder, en bij deze eigenlijk niet.

Hoop dat alles gewoon in orde is en dat je morgen fijn nieuws hebt.

Liefs
 
Echt belachelijk van die verloskundige!

Snap je onzekerheid heel goed, hopelijk krijg je vandaag alsnog goed nieuws! Zal voor je duimen in ieder geval... dat je geen buikpijn hebt, is m.i. wel een goed teken. Toen ik een miskraam kreeg (6,5 wk) begon het met heel erge buikpijn. Dus niet het zeurderige gevoel dat je in het begin van je zwangerschap kan hebben, maar echt pijn. Vlak daarna kwam het bloedverlies met alles dat erbij hoort:-( Ik denk dat als het misgaat, je dat vaak wel weet of aanvoelt.

Veel sterkte vanmiddag,
 
Ik hoor steeds vaken dat vrouwen bloed verliezen. Lees dit forum maar. Wat is dat toch ????? Normaal heeft nog geen 1% een miskraam.....hier lees ik bij iedereen zowat dat ze een miskraam hebben gehad.
Ik schrik daar een beetje van.

Bij de eerste heb ik een héél klein beetje bloed verloren (innesteling) en nu ook weer een klein beetje oud bloed. Maar gelukig niks ernstig.

Ik snap jullie angst heel goed !!!
Wat een onzekerheid. En vaak het onbegrip......ja tot 12 weken kan het misgaan. Wat maakt het toch uit! Nou 12 weken is lang hoor !!!! meestal weet je het al bij 4 weken...dus dan leef je al 2 maanden met het idee dat je een kindje krijgt...dat is erg om te verliezen !!!!

Wat betreft de verloskundige : Ik heb echt een schat maar zelf zij gaf me een k*t gevoel laatst. Bij mijn echo zagen we (in eerste instantie dan) geen hartje. Meteen kreeg ik van die stomme vragen( voel je je wel zwanger...heb je dit..heb je dat, enz..) alsof ik me verbeeld heb dat ik zwanger ben. Later bij inwendige echo bleek alles goed te zijn. Maar haar reactie was niet leuk. Waarschijnlijk maken hun het dagelijks mee en wordt je daardoor wat ongevoeliger ervoor en ga je het zakelijk aanpakken. Maar het is niet leuk voor ons.

Nou meid...ik wens je heel veel succes. Hopelijk een positieve echo en over een paar maanden een gezond kindje !!!
Laat wel even weten hoe het afgelopen is hé
 
pff ik belde de vk net op ik zeg tegen haar moet ik met een volle blaas of een lege blaas komen..
zegt ze nee kom maar met een lege blaas dan kan ik goed zien of je helemaal leeg bent..
ik zeg luister eens ik vloei nu bijna niet meer en er is niks afgekomen.... geen klonters niks...
ze lulde (sorry) er gewoon over heen.
nou wip maar om half 2 gewoon even binnen...
Als iik gewoon nog zwanger ben,, zet ik haar dus als eerste aan de kant en ga na een ander op zoek...
 
hoe is het gegaan. wel een hele rare verloskundige, met een echo, en zeker in een vroeg stadium moet je zeker met een volle blaas komen want dan kunnen ze het beter zien.

laatst hoorde ik van een collega dat zij haar hele zwangerschap gewoon ongesteld was elke maand.
dus dit zou het misschien ook wel kunnen zijn. dat je gewoon een paar dagen per maand ongesteld bent.

succes

groetjes pieteke
 
hoi hoi

ik was netjes optijd daar vanmiddag 13.15 uur ..
komt ze zegt z etegen me zoo je bent vroeg!!! pffff dacht ik bij mezelf ben blij dat ik optijd ben,,
Maar ja we moesten nog even wachten,,
Toen riep ze ons na binnen,, en zei ze meteen ik ga even kijken of je helemal schoon bent...
Ik zeg nog tegen haar je kunt me veel zeggen maar ik ben geen vruchtje verloren...
ja maar ga maar van het ergste uit zei ze, ik er niet meer op gereageerd, en ben maar gaan liggen..
ging ze de echo maken stopt ze opeens zegt z etegen me ohh die zwarte vlek zegt ze wat je ziet die heb je niet als je niet zwnager bent dat is het water.......
Daar had ik nog niet op gereageerd,opeens stopt ze en helemaal verbaasd zegt z etegen me inderdaad meiske je bent zwanger....7 wk..
Duhhhhhhhhhhhhh dat zei ik je toch ben toch niet achterlijk.....heb toch 2 weken geleden een pos. test gedaan..
en me vriend die stond naast me en die zegt meteen en het hartje klopt ook....
ja zegt ze wat raar dat jij dat meteen ziet maar je hebt gelijk het hartje klopt....
daarna weer om d etafel gaan zitten en zegt ze tegen me nou dit had ik helemaal niet verwacht om dit te zien....
nog geen sorry niks vanuit haar kant....vond ik dat ze wel had kunnen zeggen....
Nou moet ik over 2 weken weer terug voor een echo

dus toch zwanger en is er gelukkig niks....

bedankt allemaal voor jullie reacties
 
Terug
Bovenaan