hoi hoi
ik was netjes optijd daar vanmiddag 13.15 uur ..
komt ze zegt z etegen me zoo je bent vroeg!!! pffff dacht ik bij mezelf ben blij dat ik optijd ben,,
Maar ja we moesten nog even wachten,,
Toen riep ze ons na binnen,, en zei ze meteen ik ga even kijken of je helemal schoon bent...
Ik zeg nog tegen haar je kunt me veel zeggen maar ik ben geen vruchtje verloren...
ja maar ga maar van het ergste uit zei ze, ik er niet meer op gereageerd, en ben maar gaan liggen..
ging ze de echo maken stopt ze opeens zegt z etegen me ohh die zwarte vlek zegt ze wat je ziet die heb je niet als je niet zwnager bent dat is het water.......
Daar had ik nog niet op gereageerd,opeens stopt ze en helemaal verbaasd zegt z etegen me inderdaad meiske je bent zwanger....7 wk..
Duhhhhhhhhhhhhh dat zei ik je toch ben toch niet achterlijk.....heb toch 2 weken geleden een pos. test gedaan..
en me vriend die stond naast me en die zegt meteen en het hartje klopt ook....
ja zegt ze wat raar dat jij dat meteen ziet maar je hebt gelijk het hartje klopt....
daarna weer om d etafel gaan zitten en zegt ze tegen me nou dit had ik helemaal niet verwacht om dit te zien....
nog geen sorry niks vanuit haar kant....vond ik dat ze wel had kunnen zeggen....
Nou moet ik over 2 weken weer terug voor een echo
dus toch zwanger en is er gelukkig niks....
bedankt allemaal voor jullie reacties