zo onzeker

hé super nieuws !!!!!!!!!!!!!!!!

maar doe jezelf een plezier en ga naar een andere verloskundige.......ik denk niet dat deze samenwerking nog lekker gaat lopen. En de verloskundige moet iemand zijn die je volledig vertrouwd en bij wie JIJ je prettig voeld.
Ik zie het al voor me: ga je eindelijk bevallen...komt de verloskundige.....en de bevallig zet niet meer door omdat jij het niet met haar kan vinden. Niet dat ik je wil afschrikken maar dat is mijn buurvrouwtje overkomen. Ze voelde zich niet prettig en dat zet de bevalling ook niet meer door.

Dus beslis voor jezelf of jij met haar door wilt...de hele weg en de bevalling.

Maar wat er ook gebeurt...ga nu lekker genieten....niet te druk maken.....en alles komt goed !!! Gefeliciteerd!!!
 
Nou ja... wat een raar verhaal... lekker onprofessioneel. Vk's weten heel goed dat bloedverlies niet hoeft te betekenen dat het fout is gegaan. Dus waarom ze dan zo doet. Ze kan toch gewoon zeggen: "het kan alle kanten opgaan... we zullen het op de echo zien, hopelijk is alles natuurlijk goed, maar hou er wel rekening mee!" Zo deed onze vk het destijds. Bij mij was het wel fout, maar ik had er geen naar gevoel bij vwb de vk... het was gewoon fijn!

@jeanine: ik denk dat je verkeerd ben voorgelicht, 10% vd zwangerschappen gaat mis bij vrouwen onder de 35 en daarboven wordt het risico groter. Dus het komt gewoon redelijk vaak voor. Vandaar dat je hier veel over dat soort dingen leest. Ook heeft 1 op 5 vrouwen last van licht of bruin bloedverlies... dus helemaal niet raar dat er hier dus aardig wat zijn!
 
Terug
Bovenaan