Zo pril maar wie is er nog meer uitgerekent rond 4 juni...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben jippy!!!Laatste ongesteldheid begon op 29 augustus dus als uitkomst 4 juni...Nu heb ik een vraagje wanneer moet je de eerste afspraak maken bij de verloskundige?Weet dat het nu nog heel vroeg is en durf ook nog niet helemaal blij te zijn omdat je weet dat het mis kan gaan....
Ik hoop nog meer vrouwen tegen te komen   waar ik hier de aankomende 9 spannende maanden mijn vragen/ verhalen mee kan delen!

Liefs Marjo

Hey hallo wat toevallig. Ik ben op 6 juni uitgerekend. Mijn laatste ongesteldheidsdag was ook 29 augustus. Heb op internet gekeken maar bij mij geeft hij 6 juni aan want ik heb een cyclus van 30 dagen. Spannend he. Ik moet dadelijk toevallig naar de dokter. Het is mijn tweede kindje dus ik weet al een beetje wat er allemaal komt. Dus als je vragen hebt brand maar los hoor.

Ha meiden, ik 31 mei, dus dat komt ook bij jullie in de buurt. Nu 6 weken dus. Spannend bij mij is het ook de eerste. Ik heb net een afspraak gemaakt met de VK. Eerste keer alleen een kennismakingsgesprek wat ik begreep aan de telefoon. Ik was eerst langs de huisarts gegaan omdat ik ook geen idee had wat ik nu moest doen haha. Ik merk er nog helemaal niets van vind het dan ook nog moeilijk om te bevatten dat het echt zo is jullie ook?

Groetjes, Veertie

hallo

Ik had vanmorgen een positieve test!! Ik zou dan 10 juni uitgerekend zijn...
k ga morgen of donderdag nog n test doen, want kan het niet geloven!!!

Hallo,

Ik ben ook uitgerekend op 4 juni. De laatste ongesteldheid   begon op 25 augustus, maar omdat mijn cyclus wat langer is (ongeveer 32 dagen) kom ik uit op 4 juni.
Ik heb maandag gebeld met de verloskundige en 30 oktober mogen we voor het eerst komen. We krijgen dan een echo om te zien hoe lang ik precies zwanger ben en als het goed is kunnen we dan het hartje zien kloppen. Dan hebben we wat meer zekerheid.
Dit is overigens mijn derde zwangerschap, we hebben al twee dochters van 4 en 2,5 jaar.
Vind dit wel een lastige tijd: ben zo gelukkig en tegelijkertijd zo onzeker. Hopelijk gaat alles goed.
Wens jullie allen in ieder geval een fijne zwangerschap en maar duimen dat het goed gaat.

Hoi wat gezellig met zn alle zwanger en rond de vier juni  uitgerekend!Ik vind deze eerste weken echt heel lang duren ben blij als we bij week 12 zijn ben soms zo onzeker zo bang dat het mis gaat.Weet ze zeggen je moet genieten ga ik straks ook doen als ik over een paar weken het hartje heb horen kloppen en hopelijk de uitslag krijg dat alles goed gaat/is!Dan ga ik met  100% genieten en blij zijn en het aan iedereen vertellen hihi nu nog even geduld hebben.Een klein vraagje vies vraagje misschien maar ik heb wel last van witte afscheiding en moet veel plassen is dit gewoon als je net zwanger bent.Ja ik kan het nog niet aan mijn moeder of zus vragen aangezien het nog heel even een geheimpje is....

Liefs Marjo

Hoi allemaal.
ik ben 2 juni uitgerekend. Gisteren getest. Heb nog geen afspraak gemaakt

ik ben 8 juni uitgerekend!

extra spannend of het goed gaat deze keer, had vorige zwangerschap na 9,5 week een mk

Terug
Bovenaan