Zo pril maar wie is er nog meer uitgerekent rond 4 juni...

Hoihoi!

Ik heb vanmorgen ook getest, en ben ook zwanger!! Ben als het goed is op 10 juni uitgerekend!!

Wow, wat een impact op je gevoel zeg! Weet gewoon niet wat ik moet voelen of doen ofzo...

Allemaal gefeliciteerd!

Voor Marjo: het is inderdaad normaal dat je vaker moet plassen en ook de witte afscheiding is heel normaal. Ik heb het zelf ook allebei en ben nu 14 weken en 6 dagen zwanger van ons 2e kindje.

Liefs Sanneke

Nog meer juni-mama's in spé!
Ik ben Inge, 37 jaar en zwanger van m'n tweede. Ik ben uitgerekend op 3 juni.
Er is overigens een apart forum voor juni 2008-mama's

hallo,

gefeliciteerd allemaal
ik ben zelf als het goed is op 3 juni uitgerekend
ik krijg morgen een echo om te kijken hoe ver ik ben
het is allemaal nog erg onwerkelijk
dit omdat ik 2maanden geleden op een andere pil ben overgestapt
en dit dus eigenlijk niet de bedoeling was
wel hebben we er voor gekozen deze zwangerschap door te laten gaan
maar het is voor mijn man en mij nog erg wennen

Hoi allemaal!

Ik ben ook zwanger, nu 5 weken van ons 1e kindje.
Ook ik ben in juni uitgerekent, en wel op 8 juni.
Ben vandaag naar de h.a. geweest, en die heeft het voor me uitgerekent!
Heb ook al de v.k. gebelt, en moet daar 6 november naar toe.
Zei tegen haar: misschien bel ik veel tevroeg, maar kan ik al een afspraak maken?Ben nu 5 weken zwanger..   Maar dat kon, en gelukkig vondt ze het niet raar..
Mijn laaste 1e ongidag was 30 augustus, en ben dus op 8 juni uitgerekent.
Maar op internet had ik uitgerekend dat het 5 juni zou worden..raar he dat die datums op de een of andere manier niet kloppen.. Ja ze liggen wel dicht bij elkaar, maar ze zijn niet het zelfde.
Hoop eigenlijk dat het 8 juni gebeurt, zijn we een jaar getrouwd, maar weet ook wel dat het maar zelden gebeurd op de dag zelf. Maakt niet uit waneer, welkom is het zeer zeker!!   O,ja, zijn jullie nou ook al verliefd op jullie ongeboren kindje? Ook al is het nog heel pril en klein, en kan er nog van alles mis gaan? (waar we natuurlijk niet van uit gaan, maar je moet er wel een beetje rekening meehouden)
Hoor het graag van jullie.
Dikke

hallo allemaal ik ben een nieuw komer zal me evev voorstellen ik ben ramona 27 jaar getrouwd en een dochter van bijna 10 maanden ik heb ook te horen gekregen dat ik zwanger ben en dat ik uitgeteld ben op 6 juni 2008 we zijn super blij want esmee krijgt er een broertje op zusje bij veel liefs ramona

p.s. geniet allemaal van jullie zwangerschap

Hoi allemaal

Ben ook op 4 juni uitgerekend van onze tweede. Ik vind het heel raar maar ik heb echt het idee dat ik al een buikje begin te krijgen. Zijn er meer die zwanger zijn van een tweede of derde en het al zelf kunnen zien?

hoi

ik heb net een termijn echo laten maken
en volgens de berekening van de echo ben ik 5 weken en 1 dag zwanger
is dus ook een paar dagen minder dan de internet berekening
17 okt moet ik terug komen ik krijg dan nog een gesprekje
en een 2de echo omdat er nu niet veel te zin was
erg spannend allemaal

groetjes ilona

Terug
Bovenaan