Zo pril maar wie is er nog meer uitgerekent rond 4 juni...

Hallo,

Zijn jullie ook allemaal zo onzeker?
Ik heb sinds dinsdag steeds best veel last van pijn onder in m'n buik en in/boven mijn liezen.
Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik bang dat het mis is. Ik weet niet meer wat ik voel en denk en.....
Duurt nog lang tot 30 oktober, dan mag ik naar de verloskundige en voor die tijd gaan we twee weken op vakantie naar Turkije. Wat nou als het daar mis gaat...
Ik word gek van mezelf!!!!!!!

Hoi Inge
Ik heb precies hetzelfde vooral de pijn bij mijn liezen!Dacht dinsdag ook van het gaat mis maar gelukkig geen bloeding gehad.Ja je moet zo blij zijn op dit moment maar ook ik kan er pas van gaan genieten als de eerste 2 weken voorbij zijn en de echo heb gehad...Sterkte liefs Marjo

hoi hoi,
Ik ben op 2 juni uitgerekend van ons derde kindje!
Ga volgende week de vlk bellen voor een afspraak.
groetjes

Hoi,

Gefeliciteerd meiden!!!
Ik weet sinds woensdag dat ik ook zwanger ben van de tweede. Ik ben begin juni uitgerekend. Ik kan het bijna niet geloven. Voel me goed, heb alleen last van gevoelige borsten.

Sanne

Hallo,

Nogmaals voor iedereen van harte gefeliciteerd. Nu maar hopen.....

Herkennen jullie dit: vorige week had ik behoorlijk last van brandend maagzuur, gevoelige borsten en verhoogde temperatuur.
Afgelopen dagen heb ik behoorlijk last gehad van zeurende buikpijn en pijn in de liezen, en vandaag heb ik eigenlijk nergens last van, amper brandend maagzuur, wel wat gevoelige borsten, maar niks extreems en ook wel moe, en ook weinig buikpijn meer.

Slecht voorteken of .....???

Ik word helemaal gek van mezelf, ahhhhhhhhhh

hoi,

als het goed is ben ik op 19 mei uitgerekend, dus dat is ook behoorlijk in de buurt he. ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger en sinds een kleine twee weken echt de hele dag misselijk, bah wat is dat vervelend. ik   ben net als de meeste van jullie best onzeker, het is namelijk de eerste. gelukkig mag ik 10 ktober naar de vk, ik kan savonds samen met mijn man en we krijgen meteen een echo. ik kan bijna niet wachten, om het hartje te zien en te weten hoeveel kindjes er in me groeien.
ook willen we het dan aan onze ouders en broers en zussen zeggen. lijkt me echt heel erg leuk om te doen, want het wordt steeds moeilijker om het voor me te houden.

deze week heb ik wel vaker een beetje buikpijn gehad, en dat vond ik wel akelig, maar gelukkig geen bloedverlies.

nou meiden lijkt me leuk mee te kletsen de komende maanden!!

groetjes Floor

enne Inge,

volgens mij kunnen de kwaaltjes per dag wisselen. zo heb ik behoorlijk vanaf het moment dat ik bevrucht ben pijlijke borsten, en sommige dagen voelde ik bijna niks, maar helaas/ gelukkig kwam het wel weer terug.
dus ik zou vooral afwachten, iedere dag is anders.

groetjes Floor

GEFELICITEERD allemaal meiden.
Over die steekjes in je buik:
Ik heb gelezen in het boek 'veilig zwanger' dat je in het begin van je zwangerschap steken kan voelen onderin je buik, schuin naar je lies toe. Je voelt dan de banden waar je baarmoeder aan vasthangt. Door je zwangerschap wordt je baarmoeder veel zwaarder en worden die banden opgerekt. Dit is alleen het prille begin, las ik.
Zolang je maar geen erge buikkramp  en/of erge  bloeding krijgt is het goed.  Anders moet je naar de VK.

Terug
Bovenaan