zo vreselijk nieuwsgierig!!!!

Hey meiden,

Waarschijnlijk is iedereen wel nieuwsgierig naar het geslacht van onze prullekes.
En heel cliche.............natuurlijk als het maar gezond is dat is wel belangrijk natuurlijk.
Maar ik ben (wrs ook net als jullie) wel zo vreselijk nieuwsgierig naar het geslacht van onze kleine.
Het is gewoon niet normaal hihi.
Het is zelfs "zo erg" dat ik morgen dus echt ga bellen voor een pretecho met 18 weken voor het geslacht maar natuurlijk ook omdat het wel heel gaaf is zo'n pretecho.
Ja ja ik weet het 2 weken langer wachten en ik weet het wrs ook met de 20 wkn echo haha maar het is niet te harden.............hormonen ;)
Hebben jullie dit ook of ben ik alleen met van die gekke acties?
Mijn manneke kan er wel om lachen.

liefs louise

hoi louise,
ik ken het hoor! bij de eerste was ook zo nieuwsgierig en bij de tweede ben ik al met 16 weken! naar een echo-bureau gegaan, ff snel kijken, en daar hoorde ik dat we een jongetje zouden krijgen, nu bij de derde is het een ander verhaal..........door een negatieve uitslag van de nekplooimeting heb ik een vlokkentest laten doen, wat gelukkig allemaal goed bleek, maar ze konden daar ook uithalen dat we nu een meisje krijgen! ik weet het dus al sinds de 13e week! helemaal super, maar nog mooier natuurlijk dat alles goed bleek na de vlokkentest........
ik begrijp je dus heel goed! en als je echt die 2 weken niet kan wachten gewoon lekker een afspraak maken!
succes!
liefs!

Heb hetzelfde probleem hhahahaha!
En dan kan iedereen wel lekker roepen: "kun je nu niet wachten tot de 20 weken?"
NEE!
Daarom hebben wij ook een pretecho gepland 15 oktober, ben dan 17 weken.
Echt enoooooooorm nieuwsgierig!

xxx

Hoi,
Ik heb dat eerder niet gehad maar dit keer,, oh ik ben zo benieuwd, heb zelfs mijn man al gevraagd of hij de volgende afspraak(30sept) niet wil meegaan naar de gyneacoloog dan kunnen we ff een echo doen!
Weet niet of de 20wk echo dan al kan (ben dan 17.6) is een beetje vroeg denk ik, dus anders moet ik nog eens 4wk extra wachten! Betaal maar 20euro voor een extra echo, dus ja als mijn man meegaat gaan we zeker kijken!
Dit is ons laatste kindje heb 3jongens en ik heb zo´n sterk gevoel dat het een meid is, zou het ook wel erg leuk vinden, uiteindelijk maakt het niet uit, maar dan hoef ik niet meer te dromen bij die mooie paarse/rose jurkjes,,haha, loop ik weer door naar de stoere cameoflage!
Nou succes allemaal!
Groetjes MJ

hahaha ik ben heel nieuwsgierig, maar heb niet om een extra echo gevraagd.
volgende week 27 sept heb ik mijn 20wkn echo al...
ben echt nu zenuwachtig!!!!

liefs
nicole

Wilde ook extra echo's maar vriend zegt dat het toch een meid wordt. nu is dat ook mijn voorgevoel wel maar ik zou het toch wel heeeeeeeeel graag willen weten. morgen bellen voor de 20-weken echo maar dat duurt nog 5,5 week!!!

Ik ben ook echt afschuwelijk nieuwsgierig!!! Mijn man wil het niet weten dus we laten het een verrassing maar ik wil het zo graag weten!!
Heb altijd gezegd dat ik nog 1 ding in het leven aan een verrassing wil overlaten en nu wil ik het in 1x weten. haha!

@ mj--> hier bij de dichstbijzijnde praktijk voor pretecho's doen ze een geslachtsbepaling vanaf 18 weken dus dat komt goed bij jou!
Zou idd leuk zijn een meisje na 3 jongens, ik ben er thuis 1 van de 4.......eerst 3 meiden en toen een jongen was een hele verrassing.
Ik heb net gebeld en mag 18 oktober voor een pretecho yippie!!!!
@allemaal gelukkig ben ik niet de enige die zo vreselijk nieuwsgierig is hihi.

liefs louise

Terug
Bovenaan