zo vreselijk nieuwsgierig!!!!

Ook ik kijk erg uit naar de 20 weken echo, die inmiddels is gepland op 19 okt. Vorige keer wilden we het niet weten, maar voelde ik aan dat het een jongen was. Mijn gevoel was goed. Maar dit keer heb ik er geen gevoel bij eigenlijk en wil ik het gewoon weten. Ik wil nu puur praktisch bezig kunnen zijn. Dus ik verheug me erg op het moment dat we weten of het een jongen of een meisje is. Nu maar hopen dat de kleine gup wil meewerken!

Gr ingrid

Hier mag je zelfs maar 1 persoon meenemen, dus geen hele families...snap het wel hoor en vind het ook niet zo erg hoor!

Ben ook nog niet zo heel erg nieuwsgierig naar het geslacht..gelukkig maar anders duurde 1-11 nog wel heel erg lang.

Groetjes

@claudia,
Wij wonen in wallonie, ik ga dus ook daar naar de gyneacoloog, dus ja nederlands wordt eigenlijk niet gesproken, al had ik bij de bevalling gelukkig een vlaamse verloskundige die assisteerde.
Dus ik ben ubel ipv misselijk,,haha
Ach het went wel en we begrijpen elkaar goed, dus dat scheelt!
Ik zoek wel altijd artsen die minstens duits spreken, want alleen frans is een ellende, de kinderen spreken wel frans met de doktoren das dan weer erg grappig.
Huisarts spreekt gelukkig wel nederlands ;-)
Groetjes

Terug
Bovenaan