zo vreselijk nieuwsgierig!!!!

Hoi Louise,
Ik weet idd dat ze het geslacht dan goed kunnen zien, ik weet alleen niet of het te vroeg is voor de 20wk echo, denk dat die moet wachten tot de afspraak erna, dus dan ben ik bijna 22wk!
Heb bij de andere de 20wk echo tussen de 20-22wk gehad, dus zal nu ook wel zo zijn!
Maar misschien dus een extra echo bij 17.6wk,,,haha
Groetjes

ja idd de 20 echo is echt vanaf 20 tot 22 en niet eerder.
Dat vertelde ze mij ook idd.
Neem je je kinderen mee naar de 20 weken echo?
Hier een duidelijk "verbod" gekregen om niet mee te nemen anders voeren ze de echo niet uit!
gr louise

en waarom zou je je kinderen niet mee mogen nemen?
ben ook wel nieuwsgierig maar we hebbenbesloten om er niet naar te vragen. Ben benieuwd of ik het dan ook echt niet zal vragen

omdat het een medische echo betreft en een 3-jarige zou kunnen storen terwijl de echoscopiste geconcentreerd ons kindje checkt op eventuele niet goed aangelegde organen enzo.
Ergens snap ik het wel want het betreft een medische echo en geen pretecho.
Maar vind het wel heel jammer want ons meisje is ondanks haar 3 jaar al heel erg mee bezig.

hoi secretmom,
ik heb wel eerder een 20 weken echo hoor, nl al met 19 weken en 4 dagen! kon gewoon, geen probleem! en als ik er nu goed over nadenk, heb ik bij de andere 2 kindjes ook eerder dan 20 weken een 20 weken echo gehad bij een gyneacoloog in het ziekenhuis...... miss dat het per ziekenhuis verschilt?
ik kan me trouwens wel voorstellen dat je je kinderen niet meeneemt naar een 20 weken echo.........het is nog altijd geen pretecho! dat vergeten een heleboel mensen, er wordt nl specifiek naar eventuele afwijkingen gekeken bij het kindje............ik heb nog twee kindjes van 2,5 jaar en een enorme donder van 13 maanden oud, nou denk je dat ik die mee kan nemen naar zo'n echo? dan krijg ik de helft niet mee van de gyneacoloog ben ik bang...........kijk is het een simpele controle-echo of gesprek bij je gyneacoloog of verloskundige dan is het wat anders...........denk ik............
liefs!

Hoi,
Naar de termijn echo zijn de kinderen meegeweest, maar naar een 20wk echo was ik dat niet van plan, heb ik eerder ook niet gedaan.
Ik wil me idd kunnen concentreren, zeker omdat het ´gesprek` in het duits-frans gaat, dus dan kan ik geen afleiding hebben!
Met een wk of 26-30 heb ik nog een echo, dus misschien dat ze dan weer meegaan!
Groetjes en iedereen succes en plezier met de echo´s

Nee, bij ons mag je de kinderen ook niet meenemen. Dit wordt uitdrukkelijk verzocht, omdat de 20 weken echo een medische echo is. Wel jammer, maar ik kan het heel goed begrijpen.
Ik ben ook erg nieuwsgierig of het een jongen of een meisje is. Bij de andere twee wisten we het niet. Ik moet zeggen dat de verassing wel erg leuk was bij de bevalling. Tja, dus we gaan nog even nadenken of we het willen weten.

Terug
Bovenaan