Zo ziekjes, iemand tips ?

Bah, Leah is al weer / nog steeds ziek!!!! Het leek ietsje beter te gaan, maar nog wel wat hoge temperatuur. Vannacht hele nacht lopen spoken en vandaag erg huilerig. Werd er zelf helemaal onrustig van. Huisarts doet er niets aan, rustige oortjes. Ze had vanavond toch 38,5 graden, dus er zit toch ergens iets vreselijk te wroeten. Volgens mij komt het huilen van de keelpijn. Wat kan je daar toch tegen doen? Balen, ze drinkt alleen maar melk, andere sapjes/water drinkt ze gewoon niet. Dus ligt veel aan de borst. Maar al die slapeloze nachten zijn behoorlijk slopend! Jamie, hoe is het nu met Norah?

Norah is er weer vanaf! Weer drie dagen koorts, net als de vorige keer. En flinke koorts ook, haar 'pr' staat nu op 39,8. Het kwam ineens op en het ging ook ineens weer weg. Dat zeg ik nu heel koeltjes, maar die drie dagen waren echt geen pretje. Al heb ik me dus minder druk gemaakt dan de eerste keer, zoals ik al zei. Ze is nu weer vrolijk en eet en drinkt weer goed. Ze is nog wel een beetje verkouden, maar daar heeft ze eigenlijk geen last van. Hoe is het nu met Leah? Ik hoop dat die ook weer snel koortsvrij is!

Het leek hier 2 dagen weer beter te gaan. Maar vanochtend haal ik Leah uit bed met 'n lekkere snotneus, ze voelde warm aan: weer 39gr koorts. Echt balen. Het gaat nu al 2 weken zo. Ben al bij de huisarts geweest, maar de oortjes zagen er rustig uit. Ook de ademhaling klonk toen niet erg beroerd. Ze was een paar dagen echt vrolijk, maar vanochtend zag ik het al aan haar oogjes...... Ik vind het echt vervelend voor haar! Denk dat ze een paar virussen door elkaar heeft gekregen. We hopen maar dat het snel beter wordt!

Och meiden wat vervelend alweer zieke kids, nou Zifjon is helemaal weer de oude met 1 tand rijker, ziet e rerg raar uit zo een grote boventand. wel si hij nog snel verkouden al hij moe is van alle rare dagen. Maar hopelijk slaat dit niet weer oever naar het RS virus.

veel sterkte en kracht voor jullie mama's

liefs van mariska mama van Zifjon

Hoi mama's

Hier nog een zieke. Al een hele week heel verkouden, snot druipt eruit.
Ze heeft even koorst gehad, maar dat is snel gedaald (net als mama bijna nooit koorts) maar ze is hangerig en sinds vandaag ontstoken oogjes. Dat ziet er zo zielig uit.
Mama heeft ze ook al aangestoken, pffff. Dus de Luuf voor Myrthe en de Vicks voor mama wordt veel gesmeerd. Wat ruikt het heerlijk hier in huis hihi.
Meiden heel veel sterkte met alle zieken.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan