Zoals jullie weten ben ik bevallen van een zoon Remco!

Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!
Wel heftig allemaal, ik hoop dat je ondanks de tegenslag dat remco nog in het ziekenhuis ligt een beetje je rust kan pakken (is heel belangrijk). Je wilt graag bij hem zijn natuurlijk hopelijk hebben ze een bed op de kamer waar hij slaapt kunnen jullie lekker samen slapen. Je zoon is in goede handen. Laat je eigen lekker verwennen dat je super goed uit gerust ben als je mannetje weer thuis komt. Dan kunnen jullie lekker genieten, hopelijk is hij snel thuis.
Gr Natasja

Hoi Mama's,

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik praat er genoeg over en heb het in een dagboek geschreven. Iedereen om ons heen leeft erg met ons mee en zijn erg blij dat het allemaal goed is afgelopen. want veel mensen waren erg bezorgt. Ik ben zelf ook erg dankbaar dat het goed is afgelopen. Het is moeilijk dat Remco nog niet thuis is maar gelukkig leeft hij en gaat het heel langzaam vooruit. Wel gaan ze vandaag bloedprikken voor een chromosoon onderzoek. Omdat hij een klein mondje heeft, terug getrokken kin en zijn balletjes zijn niet ingedaald. Dus ze willen alles gewoon goed ondezoeken.
Het is een erg lekker ventje! Zie foto!
Voor de vragen: Ik kan niet bij hem slapen. Ze zijn heel erg lief op de kinderafdeling Nathalie. Heb ook een goed gevoel bij dat Remco in goede handen is.

Heel veel liefs An

Hoi An,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat een scheetje! Hoop dat hij snel naar huis mag zodat jullie lekker van hem kunnen gaan genieten.
Slim van je om alles in een dagboek op te schrijven (heb ik zelf ook gedaan en heeft me goed geholpen). Hou je taai meid en veel succes met de onderzoeken!

Liefs Sam

Hoi An,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Remco!! Hij lijkt op zijn vader joh!!
Bij jou is het ook niet vanzelf gegaan zo te lezen. Gelukkig goed afgelopen. Ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten. Maar dat gaat thuis natuurlijk nog beter, dus hopelijk kunnen jullie gauw naar huis.

Groetjes, Judith.

Wat een mooi ventje heb je gekregen! Ik hoop dat je de bevalling goed kan verwerken en alle ervaringen en emoties een plekje kan geven.
En inderdaad, Remco lijkt echt op zijn vader!

Wees maar trots op die twee mannen  van je!

Groetjes, Line

An, van harte gefeliciteerd met je prachtige zoon!!
Jammer zeg, dat alles waar je bang voor was uitgekomen is, heel veel sterkte gewenst om alles te verwerken en ik wens je een spoedig herstel toe!!
"Gelukkig" zou je bij een eventuele tweede (moet je vast nog niet aan denken)  weten dat je dit niet weer hoeft mee te maken.
Geniet van je mannen en ik wens je echt het allerbeste en veel geluk!

Liefs, daantje

Hoi an,

Wat een plaatje. Je moet verschrikkelijk trots zijn op zo'n mooie zoon

Hoi lieve An!

Wat een indrukwekkend verhaal! En gelukkig een prachtig eind met een prachtige kerel! Van harte gefeliciteerd meid! Praat veel over alles wat je hebt meegemaakt, dan krijgt alles een goed plekje. Iedere bevalling moet verwerkt worden door ons moeders en die bevalling van jou is zo heftig geweest! Zorg dat je je verhaal lekker kwijt kunt aan goede vriendinnen of jullie ouders. Zij vinden het niet erg om het vaker te horen! Heel veel geluk met je knulletje!!

Groetjes, Hanneke, moeder van Maud (28-9-07)

Terug
Bovenaan