Zoals jullie weten ben ik bevallen van een zoon Remco!

Hoi An,

Nogmaals van Harte Gefeliciteerd!!!!
Echt een schatje Remco!!!

Hopelijk mag ie snel naar huis!!!!
En dat je kunt genieten met z`n drietjes!!!

Heel Veel Liefs, Bianca XXX

Hoi An,

Hoe gaat het er op dit moment mee? Hou je het allemaal nog een beetje vol? Kan me voorstellen dat het zwaar voor je is dat je niet constant bij Remco kan zijn. Toch een andere kraamtijd als je je voorgesteld had he?
Hoe gaat het met je kleine ventje? Is hij al zover dat hij bijna naar huis mag of willen ze hem graag nog even houden?

Hou je taai.

Liefs Nathalie

quote: natje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 21:41:36'));

Hoi An,

Hoe gaat het er op dit moment mee? Hou je het allemaal nog een beetje vol? Kan me voorstellen dat het zwaar voor je is dat je niet constant bij Remco kan zijn. Toch een andere kraamtijd als je je voorgesteld had he?
Hoe gaat het met je kleine ventje? Is hij al zover dat hij bijna naar huis mag of willen ze hem graag nog even houden?

Hou je taai.

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie en de andere mama's,

Met mij gaat het elke dag beetje beter. Het is nog wel vol te houden maar dat komt omdat je weet waar je het voor doet. Ik had zeker een andere kraamtijd voorgesteld. Nou leven er wel heel veel mensen met ons mee. Iedereen is erg onder de indruk wat er is gebeurt en dat het allemaal zo gaat.

Met Remco gaat het eigenlijk wel goed alleen het drinken niet. Maar hij groeit, beweegt goed, ziet er goed uit. Vandaag vroeg de kinderarts of we het zagen zitten om hem met sonde mee naar huis te nemen en zelf dus de sonde toe te dienen. Dit willen we wel. We hebben een boekje meegekregen om te lezen over de sonde voeding. Morgen gaan ze plan van aan pak maken om het ons te leren. Er zit nog wel een kans in natuurlijk dat hij uit zich zelf alles gaat drinken. Is dat zo is dat mooi en anders kunnen we hem toch mee naar huis krijgen maar wanneer dat is???
Dinsdag hebben ze overleg met alle artsen. Morgen krijgt hij nog een schedel echo scan. Dus afwachten weer.

Maar het is een heerlijk ventje. Ben trouwens wel blij dat je niet zelf de sonde hoeft in te brengen. Want trekt hij hem eruit dan kan je er iemand voor bellen om te komen doen 24 uur per dag. Dat vinden wij toch niet fijn om te doen.

Het is gewoon afwachten.

Hoe is het met jou kleine?

Liefs Angela

Tjonge, heftige tijd voor jullie. Vind je wel positief!
Hopelijk mag jullie mannetje nu dan heel snel mee naar huis en gaat hij snel zelf drinken.
Sterkte maar weer!

liefs, daantje

hoi an,

Heel veel sterkte met alle zorgen, ik ken veel ouders waarvan hun kinderen voeding via de sonde krijgen en hoewel het best spannend is als ouders de eerste paar keren is het heerlijk als je je kindje mee naar huis kunt nemen, trouwens het schijnt dat kinderen thuis dan alsnog vaak vlot gaan drinken. Succes en hopelijk is jou kleine uk snel thuis.

Groetjes girafje

Terug
Bovenaan