Zomaar lekker kletsen over zwanger zijn en wat je bezig houdt...

Hoi allemaal,

Hier even een nieuwe discussie die geen discussie is...

Gewoon lekker tikken over wat je bezig houdt met je zwangerschap, je eventuele andere kids, je werk, je partner, maakt niet uit...

Ik ben Rianne, 34 jaar woon in Alkmaar, getrouwd, heb 2 kids van 7, dochter  en 4 jaar, zoon  en nu dus (net) zwanger van de 3de. Reuze spannend omdat het dit x een ruim half jaar duurde (absoluut niet lang weet ik wel) en bij de andere twee binnen 3 maanden raak was, en dan merk je dat een half jaar al lang duurt als je vindt dat een kindje erbij erg welkom is.

Ik zie wel of jullie zin hebben om een algemeen onderwerp te gebruiken om over van alles en nog wat te kletsen...

Rianne 5w1d

Hallo,

Ik ben gizzymo (forumnaam nog even), 27 jaar kom uit Limburg.
Dit word mijn 1e kindje.
Hier hebben we 10 maanden voor nodig gehad. Voor mijn gevoel te lang aangezien al mijn vriendinnen met 3 tot 6 maanden aantelden.
Ik heb een vriend 27 jaar  die over een weekje mijn man word.
MMMMmmmm denk dat dit het voor mij wel zo'n beetje was.
Zodra  er bij de  12 weken echo alles goed blijkt te zijn mag iedereen mijn naam weten, maar nu wil ik dit nog even voor me houden.

Een fijne zwangerschap gewenst.
Groeten Gizzymo 5weken en 5dagen zwanger

Hey hey...

Hier een meid uit limburg...
Weekend nu.............Heerlijk effe doe wat we zelf willen:p
Maar ja mijn 2 zoontjes houden me wel bezig hele dag:D,geklier tussen die 2 haha.
Manlief is werken,blij als het 5 uur is dan heeft ie vrij...hmmmm
En verder is het maar afwachten,die dagen gaan zo langzaam....Zucht.

Groetjes Franny

PS Fijne paasdagen allemaal:D

hoi allemaal

Ik ben 29 jaar, en nu zwanger van ons eerste kindje,
Mijn vriend is 33 jaar, We waren met 5 maanden zwanger, (voor ons lang zat, maar voor andere super snel, moeten niet klagen) maar toen met 5 weken een miskraam,
Oei dat is echt heeeeel vervelend. Maar goed, de maand daarna gelijk weer zwanger, de 6e poging dus en nu ben ik dus 6 weken zwanger.
Ik vind het echt super spannend, maar mn gevoel word er steeds beter bij.
Heb erge last gehad van menstruatie krampen, beetje angstig word je daarvan, maar het zakt nu wel aardig weg, het word steeds minder.
Gister ochtend zelf super beroerd. Maar na een kopje thee ging het de goede kant op.

Woensdag avond komt er een mevrouw van moeders voor moeders op bezoek, Daar ga ik aan mee doen.
En 1 april het eerste gesprek met de verloskundige, over de combinatie echo, (nek plooimeting)
Doen jullie dat???

Nou fijne pasen en een goede zwangerschap allemaal.

liefs hunny

Oja als ik de echo van rond de 11/12 weken heb ga ik het van de daken schreeuwen, Wat gaat de tijd toch langzaam.

Hoi allemaal

Ik ben op het forum nog Fenne82. Zoals je ziet ben ik (nu nog) 25. Dit is mijn 2de zwangerschap maar ben toch samen met mijn man (ons kindje is doodgeboren, waar ik nog steeds heel veel verdriet om heb) dus nu een spannende zwangerschap.
Ik ben nu 6 weken zwanger en moet nog 6 weken wachten eer dat ik het van de daken mag schreeuwen.

Nu de pasen aankomt weet ik dat het s avonds moeilijke momenten aankomen, want niemand weet nog dat ik zwanger ben en s avonds word  ik lekker misselijk en moe en denk je maar aan 1 ding en dat is lekker naar huis gaan. Maar helaas je moet het even volhouden en ik zal vast niet de enige zijn hierzo.

Gr.

Hoi damens!
Ik ben 23 en wij zin in november met de pil gestopt.
Eerste maand eventjes opletten omdat we graag even die rommel een beetje uit me lijf wilde hebben.
In december was het meteen raak,daar waren we erg blij om!
Helaas is deze zwangerschap in een vroeg stadium mis gegaan.
Begon opeens te vloeien,maar lichtjes maar toch.
Had geen krampen of buikpijn,niks.
Maar op de echo bleek dat onze zwangerschap toch was afgebroken.
Wat is dat toch erg als je zo graag wilt samen!
We zijn daarna meteen weer aangeteld,gelukkig,maar je durft toch nog niet echt blij te zijn.
3 april eerste echo,dan zijn we ongeveer 7,5 week zwaneger.
Dus we moeten nog 12 daagjes wachten,dat is echt aftellen.
Maar ik heb er een goed gevoel bij.
Heb niet echt last van zwangerschap kwaaltjes,soms een klein beetje misselijk en moet wel opeens veel meer poepen (sorry voor de detais) maar las dat dat normaal is.
Wij wachten dus rustig af en ondertussen kan ik niet meer doen als goed eten en drinken en lekker wat zwemmen en me vooral niet druk lopen te maken.
Suc6 met jullie zwangerschap en ik hoop dat we allemaal november moeders mogen worden!

hallo allemaal
ook van mijn kant mijn verhaal
mijn naam is monique woon in mijdrecht.getrouwd en heb een zoon van bijna 4jaar.ben een half jaar bezig geweest voor deze zwangerschap.ben ook schijnzwanger geweest.heb een kuur primolut gehad en zie t resultaat.ik heb een totaal andere zwangerschap dan die van mijn zoon.wat gevoelige borsten en zeurderige pijntjes aan zijkanten.verder niks te klagen.ik heb nu al positie kleding aan en je ziet al een klein buikje.mijn beroep is casiere.dat doe ik nu al 8 jaar,waarvan 4 jaar partime.
tot dus ver hier mijn verhaal.
leuk idee
groetjes monique

hoihoi

ook ik ben nu zwanger, voor de 3e keer... (ben nu 6 wk)
het is hiervoor 2 keer misgegaan...
durf er nog niet echt van te genieten, omdat ik toch ergens bang ben dat het weer mis gaat...

9 april heb ik afspraak voor echo... dus erg spannend allemaal...

Terug
Bovenaan