Zomaar lekker kletsen over zwanger zijn en wat je bezig houdt...

hoi hoi,

ik zal me dan ook maar ff uitgebreider voorstellen
ik ben stephanie, woon samen in Benschop..is een dorpje vlakbij utrecht-IJsselstein..
Ben 30 jaartjes jong, mijn vriend is 34 jaar en m ´n dochtertje Anouk is van 8/7/6
ik werk in de zorg..ben IG/er zoals ze dat noemen.
Werk voornamelijk in de avonduren en zo ´n 20 uur per week..en moet zeggen bevalt me prima.
Ben als het goed is 9 november uitgerekend, in december ben ik bewust gestopt met de pil en tja zoals jullie zien heeft het niet lang geduurd voordat ik zwanger was..
bij m ´n eerste was ik onverwachts zwanger doordat ik 1 x de pil vergeten was,ik ben me dan ook erg bewust dat ik zoveel geluk heb, als ik dat bij andere zie-lees die soms al jaren bezig zijn, voor die mensen heb ik ontzettend veel respect!!!

als jullie verder nog wat willen weten, vraag maar raak zou ik zeggen!!
groetjes Steph

Hoi Allemaal,

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben Willeke, 25 jaar en ga 17 mei a.s trouwen met Mark, 30 jaar. We wonen samen met onze hond en twee katten en zijn nu 6.2 weken zwanger voor de eerste keer. Het gingen allemaal lekker snel. Na twee maanden waren we al zwanger.
Ik heb een eigen zaak,  dus ik hoop dat 1 juli de nieuwe wet van kracht gaat, dan heb ik ook 16 weken zwangerschapsverlof! Hierna stop ik met de winkel, want ik wil graag part time werken en dat is  financieel niet mogelijk met de winkel.
Ik heb ontzettend veel zin in de aankomende periode, trouwen, zwanger zijn en een kindje krijgen. 2008 word echt ons jaar!

Liefs Willeke

Nou gezellig hoor zo met z'n allen!
Hebben jullie ook allemaal zo'n zin in de eerste echo???
Kan haast niet wachten. Woensdag 2 april de eerste. Echt spannend!
Hoe voelen jullie je? Ik heb erg last van krampen, ben veel moe en s'ochtends wat misselijk. Verder gaat het wel lekker.

liefs Bontrie 7wk 3 dg

Hallo allemaal.

Proficiat met jullie kleintje!

Mijn forumnaam is kevertje83.
Ik ben zelf 24 jaar en mijn vriend is 27 jaar.
Wij zijn dit jaar  9 jaar bij elkaar en wonen 4 jaar samen.
Tijd voor de volgende stap dus.
Begin van dit jaar ben ik gestopt met de pil, en de 2e ronde meteen raak.
Nooit verwacht, wel gehoopt natuurlijk.
Ik ben nu 7 weken zwanger van ons 1e kleintje.
9 april mogen we naar de vk voor intake en 1e echo
Ik woon in midden-limburg. We hebben 3 cavia's en 1 konijn.
Ik ben activiteitenbegeleidster in de ggz. Nu nog fulltime, maar  met de kleine nog maar 3 dagen.
En mijn vriend heeft dan ook 1 papa-dag, zodat hij of zij maar 2 dagen naar kdv gaat.
Ik vind het allemaal heel spannend en kan het bijna niet geloven, maar met alle zwangersschapskwaaltjes maakt die kleine wel erg duidelijk dat ie toch echt aanwezig is.
Ik hoop dat we hier de komende periode steun aan elkaar hebben en dat we ook de leuke dingen kunnen delen.
Groetjes!

hallo allemaal

ik ben trotse mama van noa
ik ben sinds kort getrouwd met de geweldigste man van de wereld

ik werk parttime als activiteitenbegeleider,
in een klooster met dementerende broeders/zusters.

en ik ben nu 10 weken zwanger
deze zwangerschap ervaar ik heel anders als de eerste
is er iemand die dit herkend?

ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap!!

groetjes en tot forums

Terug
Bovenaan