Zomaar!

Hi meiden!

Hoe gaat het allemaal met jullie en de kleintjes? Wat gaat de tijd onwijs snel he? Vroeg me af of er al zijn die aan een volgend kindje denken? Bij mij/ons speelt het al door 't hoofd, had nooit gedacht na zo'n pittige bevalling alweer aan nog een beeb te denken.. Maar het is dus toch wel zo;) Moet er alleen niet aan denken dat ik weer zooo ontzettend ziek zal zijn als afgelopen zwangerschap, wat een drama was dat zeg.

Ben benieuwd wat ik voor reacties krijg!

Liefs Esje
 
Ja opzich gaat het wel goed. Ik denk er soms ook wel aan, maar weet niet of het ervan gaat komen. Ik heb ook nog steeds een beetje moeite met verwerken van bep. dingen. En het is zo moeilijk om je kind los te laten na de bevalling en die aantal weken aan oppas of kdv.
 
Ik ben eigenlijk wel klaar voor een volgende zwangerschap, maar ik wil eerst wat kilo's afvallen. Dat wilde ik de vorige keer ook, maar toen kwam 't er niet van. Nu ga ik naar een voedings consulente, dus dat moet goed komen. Ik hoop er in de zomer of zo weer voor te kunnen gaan. Ik zou sowieso graag voor 2013 zwanger te zijn...
Ik moet er wel bij zeggen dat we momenteel met voorbehoedsmiddelen niet bijzonder secuur zijn... Stiekem is 't elke maand dus wel weer spannend :)
 
Hier gaat alles ook goed, heerlijk aan het genieten van ons mooie meisje! Ik wist al tijdens de zwangerschap dat ik zeker nog een tweede zou willen en dat is eigenlijk alleen maar sterker geworden! Maar niet dit jaar (of volgend jaar), eerst lekker nog genieten van mijn eerste :). Sowieso is mijn vriend nog niet overtuigd dus hij heeft nog wel wat jaartjes nodig hahaha!
 
Hier gaat ook alles goed. We genieten ontzettend van ons kleine meisje. Ook ik heb veel moeite om Sterre los te laten als ik moet gaan werken. gelukkig gaat ze niet naar de dagopvang, Maar gaat ze naar oma of komt opa bij ons oppassen. Ik heb per 1 februari een nieuwe baan en ik krijg een jaarcontract. Nu werk ik nog de ene week 4 halve dagen en de andere week 5 halve dagen. Maar straks ga ik 3 dagen werken per week. Dat zijn hele dagen en daar heb ik het nog wel een beetje moeilijk mee. Maar wie weet gaat het straks beter.
Ook ik zit alweer aan een tweede te denken maar nu nog niet. Aan het einde van dit jaar wil ik het wel weer proberen. Ik moet er zelfs niet aan denken om nu weer zwanger te worden dat kan ik geestelijk niet aan. Ik ben nog druk bezig met alles te verwerken.
We willen ongeveer 2 jaar tussen de eerste en de tweede laten zitten. En als ik zeker weet dat ik dan een vast contract krijg na een jaar dan zit het helemaal goed. Ik hoop alleen dat ik dan niet zo veel last heb van bekkeninstabiliteit dat is na de bevalling een ware hel geweest. (en nog steeds) Maar dat houd mij niet tegen.
 
Hier gaat ook alles goed.. Riley groeit als kool.
Ik ben zelf volop aan het werken. Maar is goed te combineren.
Ik met mijn vriend zijn wel aan het denken aan een volgend kindje. Maar wij zijn dit pas van plan als Rily een jaar of 3.5 is..
 
Hier gaat ook alles prima! Zoontje is al 4,5 maand oud en groeit als kool op mijn borstvoeding! Iets waar ik erg trots op ben!
Ben namelijk nooit tevreden geweest met mijn lichaam; een kilo of wat te zwaar, groot verschil in borstcup... Maar wat ben ik sinds een jaar trots op mijn lichaam! Het heeft het meest belangrijke en liefdevolle in mijn leven doen groeien en dragen.. Het heeft een hele heftige bevalling doorstaan en mijn borsten voeden hem nu tot een grote jongen..
Mijn lichaam ziet er natuurlijk nog steeds zo uit als voor de tijd, met nog meer onderbuik, nog grotere borsten die zelfs af en toe lekken en een mega grote barcode (striemen) op mijn onderbuik, maar wat ben ik erg blij mee!!

Over een tweede kindje hebben mijn man en ik het wel, maar ik moet er echt nog lang niet aan denken om weer zwanger te raken.. Wil eerst volop genieten van dit wonder..

Ps. fijn om te lezen dat jullie ook moeite hebben met het 'loslaten'... Hier is het zelfs zo dat zoonlief nog nergens anders is geweest dan bij papa of mama.. Scheelt ook dat ik werk op de tijden/dagen dat mijn man thuis is en dus geen oppas nodig hebben..
 
@Snoopy23: wat mooi om te lezen dat je nu zo trots bent op je lichaam! Het is ook iets om trots op te zijn! Ik vind het nog steeds een groot wonder om een gezond kindje te krijgen. Ik zelf geef ook borstvoeding en inderdaad dat je kindje het hier zo super op dat is fantastisch!! Ik ben zelf nog heerlijk op mijn zwangerschapsgewicht, dat wil zeggen er is nog niets af. Maar dat boeit me ook helemaal niet, ik wil nl de borstvoeding dit keer goed vol kunnen houden. Bij mijn eerst viel ik te snel af en raakte ik "uitgeput", moest toen stoppen met bv nou dat gebeurt me niet nog een keer, hihi.

Jullie verhalen van loslaten komt me erg bekend voor!! Ik had dit met name bij mijn 1e kindje. Dat hij uit je buik is en je hem ineens toch met veel mensen moet gaan "delen". Eigenlijk moet je dan al een beetje beginnen met loslaten. Nu bij mijn 2e is dat toch wel wat minder. Je aandacht gaat toch ook nog naar de andere dus dat scheelt. Al is het wel zo dat als Sinne naar de creche gebracht wordt, mijn man dit doet want ikzelf vind dit best wel moeilijk (mijn 1e hoefde niet naar de creche)
Maar wat vliegt de tijd! Ik wil echt heel erg van deze kleine genieten want ik denk dat wij niet voor een 3e kindje gaan. Maar zeg nooit nooit...Genietse allemaal!!
 
Terug
Bovenaan