Zomaar!

He hoi! wat leuk om te lezen dat mensen zo genieten van de borstvoeding. Ik geef het ook en ik geniet er zo van! alleen in mijn omgeving zijn vriendinnen die een flesje geven en helemaal niet zo positief zijn, beetje jammer alsof ik me moet verdedigen!
het is een cliche maar het lijkt ook wel of ik met de dag nog verliefder op haar wordt! we zitten te denken aan een tweede in de zin, hier kan geen tweede komen ( huis). Dus ik vind dat we ons huis te koop moeten zetten zodat we alle tijd hebben om deze te verkopen en om op zoek te gaan naar een leuk huis waar nog meer kindjes kunnen komen! sowieso gebeurd het bij mij niet binnen een jr ivm keizersnee, maar denk als we het voor het zeggen hebben zo'n 2 jr?

Hier gaat het nu ook prima.
Na een paar heftige weken waarin de kleine man meer dan 5 uur per dag huilde hebben we in december 2x een bezoek gebracht aan een osteopaat en het was (zo goed als) over!
En ineens zien we dat hij zich gaat ontwikkelen, daar had hij eerst helemaal geen tijd voor.
Heeft wel veel last van zijn buikje nog, en spuugt nog veel dus volgende maand naar de kinderarts voor een nieuwe controle, maar wat ben ik blij dat ik hem nu hoor lachen en kletsen in plaats van alleen maar dat gekrijs.
Hij heeft het super naar zijn zin op het kdv, vindt het heerlijk om te kijken naar andere kinderen en heeft ook al twee keer bij opa en oma gelogeerd.

We hebben het wel over een tweede, maar ik wil de komende anderhalf jaar nog niet zwanger raken eigenlijk..... daarvoor is de zwangerschap en de periode van huilbaby mij even iets te zwaar geweest. Eerst deze kleine man wat zelfstandiger en dan de tweede, mocht het natuurlijk lukken!

Hier is ook alles goed. Marly groeit nu lekker op mijn bv (heeft even stilgestaan). En ik ben ook trots!

Ons gezin is compleet. Onze zoon is 5 jaar en onze meiden zijn 3 jaar, 17,5 mnd en 5 mnd. Marly was een verrassing, maar wel een hele mooie! Maar met 4 kinderen is ons gezin nu wel echt compleet!

Terug
Bovenaan