Zonnebrand

Heb nog niet gesmeerd. Met deze hitte is het binnen koeler. Alhoewel... ;-)
Wel verstandig als je lang buiten bent denk ik. Maar wel goed om te doen als het nodig is. Als mama van mijn eerste had ik hier nog niet eens aan gedacht. Wel veel in de schaduw!
 
mara smeer ik in na haar ontbijt, tja die rent vol in de zon van badje naar zandbak

jonna smeer ik in als ik ga wandelen of langer buiten ben

we hebben geen dookie maar net als bij mara zijn die hydrofiel luiers errug handig

bij de reiswieg met paar wasknijpers als een dookie zodat ze geen last van de zon heeft. zo'n parasolletje vind ik maar niks.
en bij de maxicosi deed ik er dan 2 , wederom met knijpers hihi
en bij de duozitter tussen de 2 zonneluifeltjes aangezien daar toch nog wat zon tussen kwam
past zo in je tas en is overal handig voor

ook een hydrofiel luier op mijn arm voor ik haar in mijn arm leg, tegen het zweten want huid op huid is met 30+C wel plakken!

gebruik ze eigenlijk overal voor
 
Dat is wel een goede tip idd een hydro op je arm !! het is zo'n gekleef anders haha

Ik ga nog eens op zoek misschien naar een andere zonnebrandcreme.

vandaag heel de dag binnen gezeten.. mij te warm buiten ! Ik heb ook geen tuin of balkon, dus vind het wel even best ;) heb vanmorgen om 9 uur ruim uur gewandeld en toen was het al erg warm maar nog net te doen ;) misschien vanavond weer stukje naar buiten !

Ik moet zeggen dat ik ook niet echt tegen die hitte kan op een of andere manier ! Klinkt iemand dat bekend in de oren ? Zou dat te maken hebben nog met het ontzwangeren of bv geven ? ik kan er normaal wel tegen maar nu echt niet.. krijg meteen hoofdpijn en zweet als een gek !
 
Ik heb juist het andere, ik kon nooit tegen de zon of de warmte.. altijd gelijk naar binnen en in de schaduw. Ik verbrandde ook altijd heel snel.
En nu vind ik het heerlijk. Ik wordt zelfs bruin! Dat is me nog nooit gelukt haha.
Ik drink wel heel veel met dit weer. Ik gebruik zelf heel veel vocht en Aniek drinkt ook vaker bij me.
 
Ik heb ook de nivea factor 50 maar heb nog niet gesmeerd. Vandaag wel een lange wandeling gemaakt maar hij lag continu in de schaduw. Ik hoop dat ik er niet verkeerd aan heb gedaan.

Ik gebruik ook een hydrofiel met knijpers, maar die van op je arm klinkt ook heel handig, ik hou helemaal niet van de warmte en al helemaal niet van het plakken.

 
Ik ben een echt bakster haha. Kon altijd uren liggen bakken ook al was het 30 graden. Sinds mn oudste kan ik dat niet meer. Ik kan nog wel bakken, maar moet dan wel elke 15 min even naar binnen. Toen het in maart zo mooi was kon ik er heel slecht tegen, nog teveel hormonen denk ik. Nu kan ik wel weer bakken, heerlijk!!

Liefs ciomama
 
HoiHoi,
Kindjes tot 3 jaar zou ik nooit in de directe zon laten en ook insmeren en beschermende kleding aantrekken als ze in de schaduw zitten. Hun huidjes zijn zooo gevoelig. Ik gebruik zelf een zonnebrand van deze lijst. Die zijn ook nog eens veilig en niet schadelijk voor het milieu.
https://mybabywatcher.com/top-6-worry-free-zonnebrand-voor-kids/
 
Terug
Bovenaan