<p>Even een beetje steun en herkenning nodig;</p><p>Mijn zoontje is nu 4 maanden en ik vind het nog steeds erg moeilijk om bepaalde dingen bij hem te herkennen. Ik word daar erg verdrietig van, voel me dan een soort schuldig naar hem, omdat ik op sommige momenten gewoon even niet weet wat ik doen moet en wie zou dat voor zo'n mannetje beter moeten weten dan zijn moeder!?!</p><p>Vooral met slapen, hij heeft nog niet echt een ritme overdag, slaapt vaak korte stukjes, maar soms ook ineens 2 of 3 uur. Ik vind dat niet heel erg als hij tussendoor maar tevreden is, maar 't is soms best lastig, omdat ik altijd ergens op de dag in de knoop kom met z'n flessen (ritme is 7.00/11.00/15.00/19.00 en eentje 's nachts rond 2.00). Zo ook vandaag, opgehaald bij de opvang om 17.15, supervrolijk mannetje, om 18.45 zou hij eigenlijk pas zijn fles moeten, maar dan lijkt hij veel eerder hongerig, dan geef ik zijn fles, begint hij gulzig, maar wordt tussendoor heel boos en huilerig en ziet er dan ineens supermoe uit, 70cc maar op en als ik hem op bed leg, slaapt hij binnen 10 minuutjes... ikzelf dan ook overstuur, omdat ik voor mijn gevoel dus niet goed heb ingeschat waar hij behoefte aan had. Ik kom er altijd een beetje te laat achter, lijkt wel.</p><p>Hoe ervaren jullie dit? En ik zou soms wel eens tips willen hebben van deskundigen, het c.b. zegt de ene keer dit en de andere keer dat, daar raak ik eigenlijk alleen maar van in de war. Ook omdat iedereen altijd maar zegt, 'volg je gevoel' en dan vervolgens doe ik dat, maar heb ik weer zo'n situatie als hierboven...</p>