Heel herkenbaar hoor. Mijn zoontje is nu 9 maanden en dat gevoel heb ik af en toe nog steeds haha. Mijn kraamhulp heeft destijds tegen mijn zoontje ‘gezegd’: papa en mama doen hun best en weet dat het met alle liefde gebeurt, maar ook zij zullen weleens foutjes maken. Vond dat heel mooi gezegd en zo zal het denk ik ook altijd blijven. Je kunt niet meer doen dan je best. Wij hadden maandenlang een goed ritme en ineens kwam er weer een sprong en weg ritme en dat duurt nu al weken. Inmiddels tandjes, sprongetjes, verkoudheid etc. gehad Komt hij ineens ’s nachts en wij niet weten waarom, blijkt er 2 dagen later een tandje in zijn mondje te zitten, dus ja, we kunnen ook niet alles snappen. Komt vanzelf goed en geloof me dat je je kindje steeds beter gaat begrijpen, maar helemaal begrijpen zul je ze nooit denk ik ?
Probeer vooral gewoon te genieten. Heeft bij mij ook lang geduurd omdat ik overal een verklaring voor wilde hebben, maar ik ben erachter dat ik dat toch niet overal voor ga krijgen. Ze groeien zo hard (hoe cliché), maar het is echt waar!
Probeer vooral gewoon te genieten. Heeft bij mij ook lang geduurd omdat ik overal een verklaring voor wilde hebben, maar ik ben erachter dat ik dat toch niet overal voor ga krijgen. Ze groeien zo hard (hoe cliché), maar het is echt waar!