Zooo vandaag weer shoppen en even een kijkje nemen bij prenatal!

Heeey, wat leuk dat iedereen actief was gaan shoppen :D

En inderdaad god idee om spulletjes voor de verjaardag te vragen/krijgen.

Wij hebben vandaag rondgekeken bij prenatal. Leuke zaak, met net personeel. Ik wacht nog even de 20-weken echo af om kleertjes daar te kopen :D
Uitgebreid assortiment en niet duur!

We hebben wel vandaag een lamp gekocht waar we zelf een mobieltje onder hangen met beestjes... Superlief!

En we hebben een fauteuil gekocht voor in het kamertje :D

Allemaal nog veel plezier in de komende weken met het shoppen! Dit is een van de leukste dingen van de zwangerschap :D:D:D

Volgende week kinderkamer bestellen, kinderwagen bestellen, en misschien als ik tijd heb nog even zwangerschapsbroeken kopen :D

Heeey, wat leuk dat iedereen actief was gaan shoppen :D

En inderdaad god idee om spulletjes voor de verjaardag te vragen/krijgen.

Wij hebben vandaag rondgekeken bij prenatal. Leuke zaak, met net personeel. Ik wacht nog even de 20-weken echo af om kleertjes daar te kopen :D
Uitgebreid assortiment en niet duur!

We hebben wel vandaag een lamp gekocht waar we zelf een mobieltje onder hangen met beestjes... Superlief!

En we hebben een fauteuil gekocht voor in het kamertje :D

Allemaal nog veel plezier in de komende weken met het shoppen! Dit is een van de leukste dingen van de zwangerschap :D:D:D

Volgende week kinderkamer bestellen, kinderwagen bestellen, en misschien als ik tijd heb nog even zwangerschapsbroeken kopen :D

He
Wat toevallig,ben vandaag ook wezen shoppen maar dan echt voor mezelf had nog geen zwangerschapskleding en was daar nu wel echt aan toe heb een paar broeken en wat shirts en een rokje gekocht.en bij miss etam nog 1 shirt gekocht kregen we daar een heel lief rompertje bij.voor de baby wacht ik nog even wat we weten wat het wordt.en ben ook al heel erg verwend met pakjes rompertjes en knuffels,en het wiegje ataat ook al klaar.en de rest volgt nog.
liefs

He
Wat toevallig,ben vandaag ook wezen shoppen maar dan echt voor mezelf had nog geen zwangerschapskleding en was daar nu wel echt aan toe heb een paar broeken en wat shirts en een rokje gekocht.en bij miss etam nog 1 shirt gekocht kregen we daar een heel lief rompertje bij.voor de baby wacht ik nog even wat we weten wat het wordt.en ben ook al heel erg verwend met pakjes rompertjes en knuffels,en het wiegje ataat ook al klaar.en de rest volgt nog.
liefs

Ik heb dit weekend weer lekker geshopt. Gekeken naar babykamers en kinderwagens.
Kinderkamer zijn we nog niet uit. Voor de kinderwagen gaan we waarschijnlijk de Quinny Buzz 3of4 bestellen..Enige nadeel vind ik dat je er heel weining boodschappen mee kan doen (maar 5 kilo) maar voor de rest lijkt de wagen top.

Voor kleding ben ik niet geslaagd. Ik ben bij Miss Etam en Prenetal geweest en vond dat ze best weinig hebben, vooral leuke truitjes. Hier heb ik er nog geen 1 van gevonden. Iemand die tips heeft voor me, hoor ik graag...!!

@nathalie86: ik kom uit Dordrecht...Leuke winkel in Sliedrecht zeg..!
@Truckerbabe: nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Liefs, Liselotte

He ik ben vrijdagavond in sliedrecht geweest. Inderdaad mooie grote winkel, alleen het prsoneel niet helemaal mijn ding, (sorry als ik iemand voor de kop stoot) Vond het beetje massa productie. Babydump teveel personeel, daar wordt je na 2 minuten direct aangesproken of ze je kunnen helpen.
wij hebben vrijdagavond ook nog de duimeland bezocht en daar ons kamertje besteld. Ik heb liever dat het geld naar een zelfstandige ondernemer gaat want die hebben het best moeilijk.
Morgen horen we wanneer de meubeltjes geleverd gaan worden. Dan kan al met 2 wken zijn. Ik denk dat als je dan even je babykamer inloopt, dat het gevoel nog sterker wordt als daar al meubeltjes staan. Nu kan ik het soms namelijk nog steeds niet geloven.

liefs nath

He ik ben vrijdagavond in sliedrecht geweest. Inderdaad mooie grote winkel, alleen het prsoneel niet helemaal mijn ding, (sorry als ik iemand voor de kop stoot) Vond het beetje massa productie. Babydump teveel personeel, daar wordt je na 2 minuten direct aangesproken of ze je kunnen helpen.
wij hebben vrijdagavond ook nog de duimeland bezocht en daar ons kamertje besteld. Ik heb liever dat het geld naar een zelfstandige ondernemer gaat want die hebben het best moeilijk.
Morgen horen we wanneer de meubeltjes geleverd gaan worden. Dan kan al met 2 wken zijn. Ik denk dat als je dan even je babykamer inloopt, dat het gevoel nog sterker wordt als daar al meubeltjes staan. Nu kan ik het soms namelijk nog steeds niet geloven.

liefs nath

Hallo Dames,

Ook ik ben wezen shoppen vandaag.
We gingen eerlijk gezegd voor mijn vriend, maar ik ging uiteindelijk ook niet met lege handen naar huis! :)
Ik heb een heel leuk shirt met bolorootje gekocht en een grijs jurkje die ik nu aan kan maar ook straks.
Gewoon bij prenatal.(niet duur!)
Moet wel eerlijk zeggen dat het veel scheelt met de prenatals qwa kleding.
Gelukkig zit bij ons in de buurt een hele fijne.
Sommige zwangere kunnen ook slagen bij Miss Etam, nou ik heb dat al een verschillende keren geprobeerd, maar ik kan daar echt niet slagen.
Wat het ook altijd goed doet...wehkamp!
Niet duur en leuk.
Vanmiddag nog een zwarte legging besteld, kon die in de winkels niet vinden of heel duur (30 euro van esprit).

De babykamer hadden we vorige week al besteld en afgelopen vrijdag hebben we de box en de kinderwagen besteld..helemaal top!
Nog wat kleine dingen en dan hebben we het..

@liselotte; hoop dat je iets aan mijn tips hebt. (misschien ook proberen bij H&M of bij esprit.nl als je er iets meer aan uit wil geven.
@truckerbabe, ook vanuit mijn kant van harte gefeliciteerd!! Lekker verwend zo te lezen. Mijn vriend is zelf ook jarig geweest en die heeft ook al heel veel gekregen voor de kleine....:)

Terug
Bovenaan