Zooo vandaag weer shoppen en even een kijkje nemen bij prenatal!

Hallo Dames,

Ook ik ben wezen shoppen vandaag.
We gingen eerlijk gezegd voor mijn vriend, maar ik ging uiteindelijk ook niet met lege handen naar huis! :)
Ik heb een heel leuk shirt met bolorootje gekocht en een grijs jurkje die ik nu aan kan maar ook straks.
Gewoon bij prenatal.(niet duur!)
Moet wel eerlijk zeggen dat het veel scheelt met de prenatals qwa kleding.
Gelukkig zit bij ons in de buurt een hele fijne.
Sommige zwangere kunnen ook slagen bij Miss Etam, nou ik heb dat al een verschillende keren geprobeerd, maar ik kan daar echt niet slagen.
Wat het ook altijd goed doet...wehkamp!
Niet duur en leuk.
Vanmiddag nog een zwarte legging besteld, kon die in de winkels niet vinden of heel duur (30 euro van esprit).

De babykamer hadden we vorige week al besteld en afgelopen vrijdag hebben we de box en de kinderwagen besteld..helemaal top!
Nog wat kleine dingen en dan hebben we het..

@liselotte; hoop dat je iets aan mijn tips hebt. (misschien ook proberen bij H&M of bij esprit.nl als je er iets meer aan uit wil geven.
@truckerbabe, ook vanuit mijn kant van harte gefeliciteerd!! Lekker verwend zo te lezen. Mijn vriend is zelf ook jarig geweest en die heeft ook al heel veel gekregen voor de kleine....:)

Idd scheelt het heel erg per Prenatal! Weet niet wat bij je in de buurt is maar almere en amersfoort heeft weer heel weinig en zwolle en hengelo weer veel! Misschien zit er eentje bij je in de buurt?

Idd scheelt het heel erg per Prenatal! Weet niet wat bij je in de buurt is maar almere en amersfoort heeft weer heel weinig en zwolle en hengelo weer veel! Misschien zit er eentje bij je in de buurt?

@ sens19

Je hoeft zo bijna niks te kopen joh! En het leuke is, mijn vriendinnen willen ook nog een babyshower organiseren! Dus meot me echt inhouden, en niet te veel willen kopen!

Binnenkort gaan we kijken naar een mooie stoel voor op de babykamer. Zit te twijfelen tussen zo'n lekkere grote stoffen stoel, waar de rugleuning van kan bewegen, en je voeten omhoog kunnen, waar je lekker in kan wegkruipen, of een schommelstoel... Moet nog even voors en tegens van elkaar wegstrepen.

Ik ben trouwens juist heel erg geslaagd bij de miss etam. Maar ook hier geld weer, het ene filiaal is het andere niet! In Lisse vind ik vaak hele leuke dingen, terwijl ik in Leiden nooit slaag!
Heb ook een hoop bonnen hiervoor gekregen. Ga binnenkort kijkje nemen bij de outlet in Katwijk. Daar heb je alles vaak nog stuk goedkoper omdat het oude collectie is, maar vaak maakt dat helemaal niet zo veel uit.

Ik ben vandaag toe geslaagd bij Prenetal in Dordrecht. Ze hadden net de nieuwe collectie opgehangen. Ook heb ik een jurkje en t-shirt via Wehkamp besteld.. Bedankt voor de tips!!
Kan nu niet meer wachten op de zomer!!!

Groetjes, Liselotte

Ik ben vandaag toe geslaagd bij Prenetal in Dordrecht. Ze hadden net de nieuwe collectie opgehangen. Ook heb ik een jurkje en t-shirt via Wehkamp besteld.. Bedankt voor de tips!!
Kan nu niet meer wachten op de zomer!!!

Groetjes, Liselotte

Ik heb trouwens een aantal leuke vloerkleden gezien op internet.... echt wat voor op een kinder/baby kamer!

En boxkleden.... mijn god.... ik kan niet kiezen!!!!
TE veel aanbod hahahaha....

Heb gisteren via de wehkamp site een zwangerschapsbroek besteld en een bolerootje....
Ben benieuwd. Ik zag ook nog een hele leuke rok, maar dacht bij mezelf..... Ik leg dat geld liever even bij het vloerkleedje :D

Wat is het toch leuk om te shopppppppen!!!
(ook online shopping is nice)

Terug
Bovenaan