zoooo verdrietig en boos

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,,

Ik wil hier gewoon even mijn verhaaltje neerzetten..

dik anderhalf jaar geleden hebben we besloten om voor een kindje te gaan, maar omdat ik een chronische ziekte heb moesten er eerst gesprekken in het ziekenhuis aan te pas komen met een aantal dokteren, wat onderzoeken gedaan worden en medicijnen afgebouwd worden, nou juni vorig jaar was er een half jaar voorbij nadat wij onze wens in het ziekenhuis verteld hadden, en kregen wij dus de 'goedkeuring' van de artsen om de pil weg te leten en voor een kindje te gaan.

dus nu dik jaar geleden hebben wij de pil aan de kant gegooid,, met de verwachting dat ook wij binnen een half jaartje wel een keertje zou aantellen..
NOU MOOI NIET DUS!!!!

mijn cyclus is een @!#$%^& ZOOI!!!!
de ene keer is het 26 dagen dan weer 42 dan weer 32 er klopt gewoon geen barst van..
die ovulatietesten, bleven wel 2 weken positief, zo ongeveer, en echt een verschil van streep zat er ook niet in, wij hebben er met z'n tweeen met de neus bovenop gelegen en konden de verschillen niet ontdekken..

ben nu sinds een aantal maanden aan het temperaturen, maar dat zit ook niet echt duidelijkheid in, hij schiet van hoog naar laag en weer naar hoog en weer naar laag en ga zo maar door, erg vreemd!!!

gisteren in het ziekenhuis bij mijn arts dus aangegeven nu echt naar de gyneacoloog te willen, hij schreef wel een verwijzing, maar had eigenlijk zoiets van ik denk dat ze jullie nog niet echt gaat helpen, want ja jullie zijn nog jong, en blablabla!! ja precies wij willlen ook jonge ouders zijn, anders was ik wel begonnen als ik 40 was!!! ik wil gewoon NU zwanger worden!!!
Wij zijn beide 26..

heb vanmiddag een testje gedaan omdat mijn laatste twee cyclussen 31 dagen waren en ik er nu twee dagen overheen zit en nu een hoge temp. heb.. maar helaas hij was negatief, ik had wel flink wat gedronken ervoor, koffie enz..
mijn urine was ook gewoon wit van het vele drinken.. dus het zou kunnen dat het daardoor negatief was.
Maar ja daar ga ik niet vanuit!!!

nou ik ben even lekker mijn verhaal kwijt.. is wel een heel verhaal geworden..

Ik zal vast niet de enige zijn die er zo boos en verdrietig om kan worden, dus willen jullie kletsen, dan hoor ik het graag.. Ik merk dat ik er nu erg de behoefte aan ga krijgen..

veel liefs van kleintje!!!

Hallo kleintje!!!!

meis wat een verhaal!!!!!! kan me goed voorstellen dat je je zo voelt!!
Vooral als ze je dan niet verder willen helpen!!! Hoe lang moet je nu nog wachten???

Groetjes, marieke

hoi kleintje,

ik herken je gevoelens helemaal hoor!
wij zijn ook anderhalf jaar geleden gestopt met de pil,half jaar geleden voor het eerst zwanger en na een paar weken mis gegaan.
we hadden net onze onderzoeken gehad in het ziekenhuis,en alle uitslagen waren goed.
we mochten pas na een jaar terug komen,nu iets langer als een half jaar terug gegaan naar het ziekenhuis (gisteren) en toch duidelijk gemaakt dat er iets moet gaan gebeuren.
in anderhalf jaar tijd maar 1 x zwanger geweest en dan na een paar weken al een miskraam gehad,het gaat allemaal te lang duren... ik kreeg bij de ha te horen ja jullie zijn beide nog zo jong,dus alle tijd! nou we worden allebei bijna 28! we zijn niet voor niks anderhalf jaar geleden gestopt....
nu volgende week terug komen voor inwendige echo,om te kijken of er een eitje is en anders misschien aan de hormonen,en misschien binnenkort een kijkoperatie naar mijn eileiders.

succes

xxx mier

Dag Kleintje!

Ik weet precies hoe je je voelt....Je wilt heel graag zwanger worden en bent al een tijdje bezig. Mijn man en ik zijn nu ook bijna een jaar gestopt met de pil en hebben ook het temperaturen geprobeerd en ja hoor, net als bij jou geen pijl op te trekken... Ook heb ik wat ovulatietesten geprobeerd en heb net weer een lading besteld...Vorige week om een verwijzing bij de HA gevraagd en gelukkig kunnen we in september terecht..
Net weer ongesteld geweest, dus een nieuwe klusperiode... Wij houden goede hoop!
Meer kun je ook niet doen..naast regelmatig klussen dan!
Maar af en toe vind ik het ook wel moeilijk hoor, omdat om je heen en op tv iedereen zo makkelijk zwanger lijkt te raken...En we willen zo graag!

Heb je al een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt??

Groetjes,
Jana

hey kleintje,,ik wil graag reageren hoor,maar ik merk hier op deze forum echt dat er kliekjes zijn,echt groepjes dus met name de groepjes die altijd op pagina 1staan!
ik heb zelf ook een topic geopend hier vanmorgen en daar wordt ook nauwelijks gereageerd,dus dat ligt niet aan jouw hoor...

maar goed dat even terzijde......maar ik leef echt met je mee,maar zwanger worden is ook niet zo vanzelf sprekend als dat mensen denken dat het is...
ik ben zelf alweer even bezig voor de tweede en lukt ook nog steeds niet en ik lees steeds vaker dat er vrouwen in 1keer zwanger worden,ik weet wat jij nu zult denken;maar jij hebt er tenminste al 1! maar zo heb ik voorheen ook altijd gedacht over de mensen die al een kind hadden...
maar is er ook een reden voor dat je cyclus zo raar doet?of moet je dat juist via het ziekenhuis uit zoeken?

tevens ben ikvan mijn 1e kindje ook ruim 1 a1 1/2 jaar bezig geweest,dus kan me jouw gevoel goed voorstellen!

Hi kleintje ik kan me goed voorstellen dat je je soms heel moedeloos voeld door alle tegenslagen. Ik ben zelf ook chronisch ziek. Wij zitten nu in ronde 5 van ons eerste kindje. Dus nog niet zolang als jullie allemaal. Maar wilde toch ff reageren om je hart onder de riem te steken.

Ik vind het echt zo'n onzin dat ze zeggen dat je nog te jong bent. Wie beslist dat? Wie beslist wanneer jullie kids mogen krijgen of niet? Jeetje zeg! Als je toch graag jong ouders wil worden. Slik je op dit moment nog medicijnen meis?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan