Zorgverzekering

<p>Goedemiddag allemaal,</p><p>Inmiddels staat het merendeel van de zorgpolissen voor 2019 online. </p><p>Voorheen altijd al een gepuzzel om de juiste verzekering te zoeken maar nu nog meer.</p><p>Verwacht in maart 2019 mijn eerste kindje en wil me zo volledig mogelijk verzekeren om onverwachte zoveel mogelijk te voorkomen. </p><p>Heeft iemand tips voor een goede zorgverzekering? </p><p>Bijvoorbeeld een die eigen bijdrage kraamzorg vergoed.</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Hoi! Ik ben net zwanger en toevallig wat dingen uitgezocht. Had al wat tips van vriendinnen gekregen. Zij zitten allemaal bij een andere zorgverzekeraar. Zij gaven als tip om voor extra zorg 3 te gaan. Dan ben je volledig verzekerd voor kraamhulp.
Voor verloskunde en bevallingen ben je bij alle extra zorg volledig verzekerd. Wel moet je even kijken hoe het zot met bevallinge zonder medische noodzaak in het ziekenhuis. Maar misschien kan de verloskundige je daar zelfs al bij helpen.
Succes!

Cz gezinnen vergoed alles, kraamzorg, ziekenhuis bevallingen ook poliklinisch.. En vele extra's zoals 200 euro voor cursus, behoorlijke vergoeding voor lactatiekundige, je krijgt een kraampakket (krijg je niet overal en moet je dus vaak zelf aanschaffen).

Mijn vk zegt dat bij een thuisbevalling het loont om goed uit te rekenen of zelf kraamzorg inkopen niet goedkoper is. 
Ik weet nog niet of ik dat ga doen, maar ga er wel even naar kijken. 

Terug
Bovenaan