Zou het dan toch?

Hoi allemaal,

Ik heb op 14 oktober een miskraam gekregen en we waren daar erg verdrietig over uiteraard. We hebben besloten om deze maand sex te hebben als we zin hadden en pas volgende maand er weer wat meer op te letten. Omdat ik wel graag wilde weten wanneer ik weer ongesteld zou gaan worden heb ik getemperatuurd en nu snap je het al: de ene avond sex gehad, de volgende ochtend (afgelopen woensdag) een hoge temp...
Sinds zondag voel ik me precies zoals bij de zwangerschap van mijn dochtertje: zere borsten, ongi-krampen in mijn buik, emotioneel, vergeetachtig, klunzig,.. Deze dingen had ik ook wel bij de laatste zwangerschap, maar anders. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar die zwangerschap heeft nooit zo goed gevoeld. Dit is anders en ik weet bijna zeker dat het raak is. Tenzij door de miskraam mijn hormonen natuurlijk erg in de war zijn...

Kan iemand me daar iets over vertellen: Hoe ging het bij de eerste cyclus tussen eisprong en menstruatie? Meer klachten, minder klachten?

Mocht ik niet ongesteld worden volgende week woensdag, dan gaan we dat erna weekend testen.

Groetjes, K

En dat vergat ik nog: ik ben ineens weer afgevallen en dat heb ik beide zwangerschappen ook gehad. Normaal gesproken kom ik alleen maar aan richting menstruatie...

K

Hé Angel,

Dank je wel voor je berichtje! Ik heb nog steeds erg zere borsten en buikpijn. Vanmiddag is het op mijn werk me in de rug geschoten (had gisteren al pijn in de spieren van mijn rug, maar nu is het veel erger). Ik kon op weg naar huis nauwelijks tegelijk rem en koppeling intrappen, best link eigenlijk. En ik ben zooo moe! Ik heb al bedacht tegelijk met mijn dochtertje naar bed te gaan, haha.

Ik hoop dat ik je inderdaad mag volgen op het (nog niet bestaande) juli-forum! Volgend weekend weten we in ieder geval meer (woe NOD, maar ik denk pas zaterdag testen of zo, als het nodig is. Dan zijn we met z'n tweeën en hebben we rustig de tijd voor geluk/teleurstelling).

Hoe voel je je? Heb je al besloten wanneer je de vk gaat bellen?

Liefs, Kaskes

Hoi Kaskes,

Had op het andere topic ook al gereageerd naar je.
Het klinkt goed hoor meid, buikpijn, moe en zere borsten!!
Knap dat je tot het weekend gaat wachten met testen.
Hou me op de hoogte!

Jij ook fijn weekend.

Groetjes,
Angel

He Kaskes,

Klinkt alsof je echt helemaal zwanger bent hoor meid!! Hopelijk mag je hier volgende week een mooi positief berichtje neerzetten!!

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan