Zou het dan toch?

Hoi meiden,

Wat lief dat jullie zo meeleven! We hebben niet getest vanmorgen. Ik maak weinig hcg aan, dus waarschijnlijk kan ik beter wachten voor een duidelijker resultaat. Wel nog steeds kwaaltjes (aangevuld met een vlaag misselijkheid en het gevoel alsof mijn ingewanden niet meer tussen mijn ribbenkast en heupen passen...), géén spoor van bruin slijm èn wel een temp van 37.2 vanmorgen!!!

Ben nu eigenlijk stiekem overtuigd, is dat stom? Bovendien heb ik er een ontzettend goed gevoel over, voel me helemaal niet onzeker. Laten we maar hopen dat mijn gevoel met niet bedriegt.

Liefs, Kaskes

Hoi Kaskes,

Nou meid, je maakt het wel erg spannend voor ons zeg ;-) !! Je temp is idd erg hoopgevend, en zeker omdat je ook nog geen bruinverlies of zo hebt!!! Vind het erg knap dat je nog kunt wachten met testen. Ik zou allang gek geworden zijn haha.

groetjes en alvast een heel fijn weekend gewenst (uiteraard met een posi test als jullie gaan testen dit weekend).

liefs,
Dionne

Hoi Kaskes,

Nou meid, je maakt het wel erg spannend voor ons zeg ;-) !! Je temp is idd erg hoopgevend, en zeker omdat je ook nog geen bruinverlies of zo hebt!!! Vind het erg knap dat je nog kunt wachten met testen. Ik zou allang gek geworden zijn haha.

groetjes en alvast een heel fijn weekend gewenst (uiteraard met een posi test als jullie gaan testen dit weekend).

liefs,
Dionne

hoi

Ik zou zeggen ga lekker op je gevoel af het is helemaal niet stom het maakt misschien de teleurstelling groter als het niet zo is maar daar gaan we niet van uit
Ik blijf voor je duimen en heel veel succes met testen dit weekend of laat je ons nog langer in spanning zitten

groetjes Corina

Hahaha, nee hoor, ik ga jullie niet nog langer laten wachten: Morgenochtend gaan we testen! Nog steeds hoge temp (37.0), kwaaltjes (misselijkheid lijkt wat erger te worden) en geen bruin slijm!

Ik hou het vol met afwachten omdat ik weet dat ik weinig hcg aanmaak. Vroeg testen heeft voor mij sowieso geen zin! Maar eigenlijk heb ik geen test meer nodig ;-)

Dank jullie wel voor het meeleven, morgen meer nieuws!

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan