Zou het dan toch?

Ik heb er een goed gevoel over, zere borsten, moe , ongi-krampen... Ik laat mijn vriend vanaf nu weer de kattenbakken verschonen ;-)
Soms twijfel ik wel, ik wil mezelf ook niet voor de gek houden, maar ik zou het heeeel raar vinden als het niet zo is.
Woensdag is mijn NOD, maar we willen samen testen. Bovendien zijn we er na 2 zwangerschappen wel achter dat ik weinig hcg aanmaak, dus te vroeg testen levert sowieso niks op!

NOg een weekje en dan weten we meer!

Fijn weekend, Kaskes

Hoi Kaskes,

Vertrouw maar op je intuitie! Vrouwen voelen het toch vaak goed aan. En als ik het zo lees, kan het bijna niet anders. Wat duren de dagen dan lang he voordat je kunt testen.
Ik hoop met je mee.

xx Luna

Hoi Kaskes....

Wat spannend zeg!!

Als vrouw zijnde voel je dat toch diep van binnen aan he.Ik ontkende het die x dat het zo was maar diep van binnen wist ik wel dat het zo was.

Ik zal mijn duimen blauw draaien voor je.....

Groetjes Alice.

Hoi Meiden,

Angel en Alice, nog bedankt voor jullie reacties!

Het is nu dinsdag en nog geen spoor van bruine afscheiding te bekennen. Door mijn temp weet ik natuurlijk dat ik morgen 4 dagen na mijn tempverhoging zit en dus echt ongesteld zou moeten worden. Normaal start het toch wel met bruine prut ;-) Nu dus nog niks. Heb nog zere borsten, bandenpijn-achtige trekken in mijn lies en een waas van misselijkheid (maar dat kunnen ook de zenuwen zijn, hihi). Ik ren nog niet eens ieder uur naar de wc om te checken, dus dat valt ook alweer mee.
Wel zei ons dochtertje vanmorgen voor de tweede keer (afgelopen vrijdag ook al): Mama, jij hebt een baby in je buik. Ik hoop zo, dat het waar is!

Het blijft nog even spannend! Gelukkig werk ik de tweede helft van de week, dus dat brengt mooi wat afleiding.

liefs, Kaskes

Hoi Kaskes,

Het klinkt nog steeds erg goed!!
En wat bijzonder  dat je dochter het nu voor de 2e keer zegt.
Ik duim nog heel hard voor je.
Ja, werken is goeie afleiding, ik ben momenteel ook erg druk en ben daar ook wel blij mee (ondanks dat ik erg moe ben), over 2 weken pas die echo...duurt nog zooo lang.
Moet zeggen dat ik er wel een beter gevoel over heb hoor, ik heb nog lekker veel klachten.

Hou ons op de hoogte.

Groetjes,
Angel

Hoi!

Fijn dat je je zo beroerd voelt, Angel, hihi! Twee weken lijkt nog zoooo ver weg, maar vanmorgen zag ik in mijn agenda dat het over 6 1/2 week al weer Kerst is. En dat lijkt dan weer heel dichtbij! De tijd is toch maar een gek ding...

Hier is de situatie onveranderd: zere borsten, af en toe ongi-krampen, géén bruin slijm maar wèl een hoge temp vanochtend (37.1)!!!! Krijg nu toch wel behoorlijk veel hoop. Precies 2 weken geleden had ik voor het eerst een hoge temp en toen ben ik gestopt met tempen na een dag of 5/6. Zaterdag lijkt nog heel ver weg (weer die tijd) en dan gaan we pas testen. Als we het volhouden, anders misschien morgen al. Ik ga zo maar eens even overleggen ;-)

Liefs, Kaskes

Hoi Kaskes,

Ooh...dat klinkt inderdaad errug goed hoor!
Ik hoop dat jullie morgen gaan testen en dan natuurlijk wel positief hè!
Ik leef met je mee meid.

Ga nu lekker m'n bedje in..pff...

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan