Zou het kunnen?!

Hoi mamavaneline, bedankt voor je reactie, dat wist ik nl niet dacht altijd dat anticonceptie daar invloed op had.
Ik heb nog niet de moed gehad om een test te gaan halen maar denk dat ik toch maar eens moet doen.
Petraatje dat opgeblazen gevoel is me idd ook heel bekend! Maar nog een vraagje, hoe voelde jullie buik in het begin aan, want hij is wel bol maar niet echt hard, kan zeg maar gewoon met een vinger een beetje erin porren.

Ik ga mezelf een moed inpraten ;)
Bedankt voor de reacties!

hoi anno,

ik zal er niet te lang mee door lopen als ik jou was. want als je niet zwanger bent, zal ik toch even langs de HA gaan, want wie weet is er wel wat met je darmen ofzo,.
Als het goed is moet je buik indd nog zacht zijn. je baarmoeder is nog te klein om te voelen. pas als je 12 wk zwanger bent komt deze boven het schaambeen uit en kan een prof. deze voelen, miss jij zelf ook. dus later in een zw.schap word de buik wat harder, maar echt geen voetbal hoor hahaha.

ik zou toch ff snel een testje halen. joh dan ben je ook van deze onzekerheid af. stress is niet goed voor je en als je zwanger blijkt al helemaal niet voor de baby.

succes.

gr bambi

Hoi Bambi,

Ik heb idd last van een spastische darm, maar ook daar schijn ik veel meer last van te hebben de laatste dagen . Mijn darmen rommelen wat af!! Ook heb ik heel veel last van "gassen" .
Mijn buik is idd gewoon zacht, had al zo'n vermoeden maar wilde het toch even zeker weten. Ik denk dat ik mijn menstruatie even afwacht die hoort als het goed is zaterdag te komen, is die ook niet als het zijn moet, haal ik diezelfde dag nog een test!!

Hartstikke bedankt voor je reactie!

haha wij wachten met je mee! Hopelijk lezen we na zaterdag weer wat van je.

Hoi Anno!

Gewoon een test doen hoor! Je kan ook 'normale' menstrustie hebben tijdens (het begin van) je zwangerschap!

Succes

Hoi dames,

Sorry dat ik jullie zo lang in spanning gehouden heb , heb een paar drukke dagen achter de rug.
Zaterdag is helaas helaas mijn menstruatie gewoon in alle hevigheid op gang gekomen. Wel heb ik meer pijn in mijn onderbuik dan normaal en deze houd aan.

Omdat ik gewoon ben gaan menstrueren had ik het een beetje naast mij neer gelegd, maar lees dus net dat dat ondanks een eventuele zwangerschap in het begin dus mogelijk is?
Morgen moet ik eigenlijk de ring inbrengen, en heb de komende 2 dagen geen tijd om een test te kopen, moet ik wachten met de ring?
Wat het best moeilijk maakt, want mijn vriend weet hier (nog) niks van, en wil dit eigenlijk totdat ik zekerheid heb even zo laten.

Wat een vragen alweer haha, in ieder geval bedankt voor de tijd, moeite en antwoorden!!

Hallo Shanna,

Ik ben natuurlijk geen dokter, maar volgens mij krijg je als je de pil of in jou geval de nuvaring gebruikt gewoon in de stopweek een bloeding. Ook als je zwanger bent. Ik zou de nuvaring niet inbrengen, want de "klachten" die je omschrijft klinken erg zwanger. Ik zou toch maar eerst een test doen. Als je de nuvaring wel in doet dan krijg je toch weer hormonen binnen en denk dat dat niet zo goed is. Ik zou morgen vroeg anders de huisarts bellen om te vragen wat je moet doen. Als je niet zwanger bent en je hebt de ring later ingebracht denk dan wel aan extra bescherming want de ring is dan niet meer meteen betrouwbaar. (wel als je alleen je stopweek hebt gehad maar niet met een dag langer)

Heel veel succes ermee en laat je het ons even weten.

Groetjess

Het blijft hier spannend lees ik.

Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan