Zou het kunnen?!

Hoi dames,

Ben gister bij de huisarts geweest, maar meneer had nogal een bad day geloof ik (beweerde bijvoorbeeld dat er geen anticonceptie bestond in de vorm van een pleister of zo'n buisje wat je kunt laten inbrengen.. Nja heb er wel van gehoord en gelezen, maar goed)

Ik heb hem het vehaal met all symptomen voor gelegd, en hij zei dat het belachelijk was want zo lang ik niet over tijd was, was er geen enkele mogelijkheid om zwanger te zijn. Ook toen ik vroeg of het dan niet door de anticonceptie zou kunnen komen dat ik toch ongesteld was zei hij dat dat onmogelijk was. Niet veel aan het huisartsen bezoekje gehad helaas (ga ook niet meer naar hem toe). Helaas moest ik direct daarna werken en ook vandaag de hele dag en ook in het weekend heb ik geen mogelijkheid om stiekem een testje te gaan halen. Baal er enorm van... word er niet gerustgestelder op.

Ik kan het helaas niet delen met mijn vriend want toen ik eerder dit jaar een vermoeden had dat ik zwanger was (menstruatie bleef bijna een week uit maar er niet bij stil gestaan dat mijn lijf even aan de wisseling van ancticonceptie moest wennen) raakte hij volledig in paniek, en bleek het achteraf loos alarm. Ik wil hem dit keer voordat ik zekerheid heb niet weer door laten maken. Onze situatie is nl niet echt ideaal voor een kleine spruit, maar ik denk dat als we beide aan de situatie gewend zouden zijn, het wel los zou lopen.

Ik ga er eens denk ik toch eens met mijn moeder over praten volgende week, die is daar wat soepeler in en dan begin volgende week echt een test halen!!

Nogmaals hartelijk bedankt voor het luisteren (en natuurlijk reagere) naar/op deze zeur mer alle dillema's!!

Nou Dames,

Heb er met moeders over gesproken, en ook zij sluit een eventuele zwangerschap (aangezien de genoemde klachten) niet uit.

Zoals ik al eerder zei heeft mijn eigen huisarts zich een beetje ales een *** gedragen, en me absoluut niet serieus genomen.
Nu ga ik naar de huisarts van mijn moeder, alleen daar kan ik donderdag pas terecht *zucht* wel, ga ik morgenvroeg al urine langsbrengen (raadde de assistente mij aan)  dat ze alvast gaan onderzoeken, dus als het zo zou zijn, zouden ze dat uit de urine al moeten kunnen opmaken, dus misschien heb ik morgen, hoogstens woensdag al duidelijkheid.

Nu blijkt de huidige vrouw van mijn vader (mijn ouders zijn gescheiden) die maar 5 jaar ouders is dan ik, al 10 dagen over tijd te zijn, ze heeft al getest maar die was negatief.. Extra spannend hier in huis dus. Ach als we het beide zijn, kunnen we tenminste wel samen zwanger zijn!! Lijkt me best gezellig (op momenten van rond vliegende hormonen na natuurlijk)

Ik houd jullie op de hoogte!!

Hey,

Goed dat je er met je moeder over gepraat hebt en ffijn dat je bij haar huisarts terecht kan. Hopen dat deze je wel serieus neemt.

Heb je nog steeds allerlei "zwangerschaps"klachten??

Heb je zelf al een test gedaan??  
Ben wel erg benieuwd hoe het zometeen bij deze huisarts is en dat hij je wat meer duidelijkheid kan geven.
Laat je even weten hoe het afgelopen is bij de huisarts??

Groetjess

Jeetje, wat een eikel is jouw huisarts zeg als ie jou niet serieus neemt!
Goed van je dat je naar een andere huisarts gaat!
Ben wel heel benieuwd zeg!!!!!
Leef met je mee!

liefs Daantje

Hoi Dames,

Allereerst wil ik jullie hartelijk(!!!) bedanken voor het meelezen, meeleven en reageren!!
Ik heb helaas 2 dagen geen internet gehad (rot essent!!) dus kon niet eerder reageren.

Gelukkig nam deze huisarts me donderdag morgen wel heel erg serieus en kwam zelf spontaan met de vraag of ik niet zwanger was.
Maar toen ik de situatie met de nuvaring uitlegde begon hij te twijfelen, maar sloot niks uit. Ook zei hij dat een negatieve test niet gelijk negatief hoefde te zijn maar dat het ook nog te vroeg kon zijn.

We hebben samen gestets, maar helaas.. :( Negatief! Nadat hij aan mijn buik gevoeld had kwamen we ook tot de conclusie dat mijn dikke darm ontzettend slecht werkte en licht  verstopt zat, en ik daarom zulke buik klachten had.
Verklaard natuurlijk niet de andere symptomen, dus de huisarts raadde me aan, zijn instructies voor mijn darmen op te volgen, maar zouden de klachten toch aanhouden, gelijk weer langs te komen.

Zouden er enige veranderingen zijn houd ik jullie natuurlijk op de hoogte!!
Nogmaals heel erg bedankt!!

Hey hey,
ik wil ff zeggen dat jou ha idd een eikel is wat er bestaat wel degelijk anticonceptie in pleister en staafje vorm het staafje het implanon en de pleisters weet ik ff niet meer. Hoe ik dat weet ik ben apothekersassistente! Wat een nitwit zeg!
Maar ik maak dat dagelijks mee in de praktijk dat ha minder weten dan wij!
Als je vragen hebt over je medicijnen kun je beter naar je apotheek gaan, zij nemen je zeker seriues en weten veel meer van de medicijnen af! Je klinkt idd welzwanger en de nuvaring heet zeker geen invloed op de test, de test zoekt hcg en dat heeft nuvaring niet.  Het is niet slim om tijdens eventuele zwangerschap anticonceptie door te gebruiken omdat er een grotere kans op afwijkingen is doordat de hormoonhuishouding dan anders is je lichaam! Misschien kun je de nuvaring een maandje niet gebruiken en  het met condooms doen? Verder is mijn mening dat je dit met de partner moet delen, maar dat moet je zelf weten, ik zou dat hebben gedaan, hij kan je wel het meeste steunen! En mannen schrikken snel van zwangerschap, maar ze  draaien ook snel weer bij hahaha xxxxx mimi  

Terug
Bovenaan