Zou het? Of verbeeld ik het me weer?

<p>Vorige maand waren wist ik zeker dat het niet wat kon zijn, niet in de juiste periode geklust. </p><p>Maar deze maand....wel rond de tijd geklust...en nu zere borsten en tepels, steekjes in de buik en een vol gevoel. Hoofdpijn. Ik wil mezelf niet gek maken, moet donderdag ongi worden.....wat zullen dit lange dagen worden.....</p>

Zooo herkenbaar in heb dit nu al een maand of 4 zelfs misselijk erbij maar elke maand weer die teleurstelling. Hopen voor ons dat het deze maand raak is!

Zo vervelend, 
December dacht ik ook echt dat het raak was. Kon het voelen aan alles. Toch gewoon ongesteld geworden. Was toen zo intens verdrietig. Niet alleen omdat het weer niet raak was maar vooral omdat mijn lichaam me blijkbaar zo voor de gek kan houden.....

Zó herkenbaar! En wat duurt het dan nog lang hè...
Mijn lijf heeft me ook al heel vaak in de maling genomen. Maar intussen ook 2 vmk's gehad. 
Maar ik hoop voor jou natuurlijk dat je dit keer gewoon raak zit en inderdaad met recht iets anders voelt! :) 

Afgelopen maanden heb ik ook veel kwaaltjes gevoeld. Misselijkheid, sterk ruiken, zere borsten, volgens google 99% zwanger. Deze maand is anders, late eisprong en direct de dag er na grove steken onderin mn buik. Die steken heb ik nu nog, en dat is eigenlijk het enige waar ik echt last van heb.
Merk wel dat mn tepels wat gevoelig zijn en dat ik net na het douchen erg duizelig was. Maar dit wil ik weg denken. 
Mn temperatuur van 36,4 als basis opgelopen tot 36,9 en gister zelfs 37,0 (na een slechte, korte nacht).  Ben bang/benieuwd wat mn temp morgen en overmorgen is. Vorige cyclus begon ik bij 10dpo te zakken. Vandaag 9dpo.   

Ik hou een app bij en de afgelopen maanden schreef ik daar alles in wat ik voelde, deze maand niet gedaan en er minder mee bezig geweest, het heeft toch geen nut. Maar as woensdag mn nod en heb nu alweer kei erge buik en rugpijn dus voel me nu alweer verdrietig.

Ik zou ook donderdag (of liever gezegd: hopelijk NIET) ongie moeten worden.. maar heb dezelfde klachten als jij hebt. Hoofdpijn, zere borsten, dikkig gevoel in Mn buik, af en toen denk ik steekjes te voelen maar ik weet niet of dit echt zo is.. nog eventjes en dan zullen we het weten.. wachten duurt alleen zo lang! Heb je verder nog symptomen bij gekregen? Ik vanacht en vandaag meer plassen.. 

Vanmorgen was ik een partij misselijk. Eigenlijk tot het middaguur. 
Vaak plassen vind ik een lastige, ik plas denk ik standaard al meer dan gemiddeld ?
Heb wel het gevoel dat ik meer afscheiding heb, (het voelt een beetje alsof je opgewonden bent daar beneden) maar ook dat kan ik me natuurlijk inbeelden...
Pff vind het echt niks....zo "bang" dat het weer misse boel is en ik me nu voor niks weer zo gelukkig voel. 

Terug
Bovenaan