Zou het? Of verbeeld ik het me weer?

@nicolleB: lief van je ! 
@freragon: dan kunnen wij elkaar de hand schudden dit wordt officieel ronde 14.. ik heb het vertrouwen dat het ons gaat lukken, dat heb ik altijd gehad. Alleen duurt het gewoon wat langer dan gemiddeld. Misschien wacht ik mijn menstruatie af (als ik het testen kan laten) Donderdag is ook mijn Nod ! Spannend dames.. ik laat vanavond weer weten wat ik vandaag heb gevoeld en gemerkt, misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden? 

Wat bijzonder dat je schoonzus dat opeens zei! En idd het kan geen kwaad om je menstruatie af te wachten om teleurstellingen te voorkomen.. ik ben een paar maanden geleden overtijd geweest. Een dag of 3. Ik wist niet wat ik meemaakte.. maar helaas ene verlate menstruatie. Je krijgt dan zoveel hoop dat het gelukt is want ik heb echt een hele regelmatige cyclus van 28 dagen.

[quote quote=10172637]Wat bijzonder dat je schoonzus dat opeens zei! En idd het kan geen kwaad om je menstruatie af te wachten om teleurstellingen te voorkomen.. ik ben een paar maanden geleden overtijd geweest. Een dag of 3. Ik wist niet wat ik meemaakte.. maar helaas ene verlate menstruatie. Je krijgt dan zoveel hoop dat het gelukt is want ik heb echt een hele regelmatige cyclus van 28 dagen.[/quote]
Klopt hoor! Ik heb ook een hele regelmatige cyclus nooit over tijd. Meestal eerder. Nu dus al 3 dagen over tijd en wel zwanger maar zo voel ik me ook.. wel hele nacht wakker van beetje spanning. Wat als t fout gaat... en nog een beetje in shock. 

Ik ben in april gestopt met de pil en juli/augustus was ik een week over tijd ook mega zere borsten. Elke test bleef negatief en uiteindelijk dag 8nod ongesteld geworden.
Ik zag toen wel een huidskleurig balletje ter grootte van een speldenknopje in mijn maandverband. Ik vermoed dat de innesteling toen niet helemaal goed is gegaan. Daarna niet weer over tijd geweest.
Vanmorgen weer steken in de buik en hoofdpijn....

Oh wat spannend! Ik wens je heel veel succes met wachten! 

Net kon ik het dus niet laten om een early te doen: negatief natuurlijk. Is altijd nog een kans zoals net gezegd is, maar toch vervliegt mijn hoop. Begin nu weer sterk het idee te krijgen dat het hem niet is deze maand;( 

Vandaag zo'n gevoel dat ik ongi moet worden. Normaal heb ik dat echt de dag zelf pas. 
Het enige wat ik anders heb gedaan is overgegaan van Etos zwanger worden naar davitamon compleet mama. Die van davitamon hoef je maar 1x per dag te slikken en die van Etos moest 2x en dat vergat ik steeds.
En ik slik sinds twee maanden tarwekiemolie capsules.

Dankjewel! Hopelijk is het ons allebei gegund deze keer ! Lets hope.. bij mij nog weinig gevoel.. wel weer hoofdpijn maarja whats new haha 

Ik ken dat gevoel.. ik heb ook altijd pas op de dag zelf dat ik buikpijn krijg en dan weet ik vaak al genoeg.. hopelijk betekent dat ongiegevoel wat anders ! Good luck 

Terug
Bovenaan