Zou het? Of verbeeld ik het me weer?

En ga je wachten met testen tot donderdag? Dat vind ik altijd een lastige.. normaliter laat ik het gebeuren en wordt ik net zoals altijd ongie maar nu heb ik meer de neiging om een test te doen.. spannend ! Vandaag duizelig geweest en tegen het misselijke aan.. hele erge hoofdpijn.. niet prettig 

Kimaa
Daaraan wist ik ook dat ik zwanger was.  In de week van mijn nod had ik onwijs veel honger en ook als ik gegeten had na een kwartier alweer. Dit heeft overigens heel mijn zwangerschap  aangehouden??
Maar dat was mijn enige kwaaltje met wat pijnlijke  borsten  soms. 
Spannend hoor ??

Ahaa, het is altijd zo gissen.. je denkt iets te voelen maar je let er ook veel meer op. Wordt ik nou voor de gek gehouden of zou het echt zijn.. al die vragen! Om gek van te worden haha. Ik ben benieuwd wat ik morgen ga voelen.. ik heb idd ook al een week zere borsten.. zou het zou het ? 

Wacht nog wel met testen.
Heb mezelf onbewust vaker voor de gek gehouden en als de test dan negatief was wou ik hem nog niet geloven. Dat vast doordat ik te vroeg teste en uiteindelijk vlogen de tests de door. 
Vind het wel heel spannend allemaal! En jij? Blijf jij wachten? 
Ik dacht juist dat ik honger had omdat ik gewoon te weinig at. ? Wat verschrikkelijk hoe je jezelf kunt mindfucken....is het al donderdag??? 

Super spannend! Ik ga voor jullie allemaal duimen. Ik hoop het echt voor jullie!

nod is donderdag voor mij. Super veel plekken en puisten op gezicht en schouders, nog nooit in mijn leven zo erg gehad.. misselijk maar ondertussen meer eetlust dan normaal. Ik hoop het zo, maar ik durf niet te denken of het misschien zo is want dan raak ik weer zo teleurgesteld.. ben al meer dan een jaar bezig. 

Hoi meiden. Ik wil jullie een beetje hoop geven. Vorige week donderdag 2 dagen voor nod hen ik getest. Negatief... toen zaterdag weer want mn schoonzusje zei ineens: ben jij zwanger? K dacht huh? Ze zegt ik voel het. Dus ik testen zaterdag op mn nod .. spierwit! Dus ik ging er niet meer vanuit. Maandag nog niet ongesteld en heb getest. Dik positief!!! Met 2 testen. Dus ik zou vooral even wachten tot je nod of erna!!! Mn eerste zwangerschap gaf wel op mn nod al positief aan. Deze keer dus niet.
Ben met vlagen misselijk. Mn darmen rommelen als een gek waardoor ik nu niet kan slapen. Ik heb ook weer vaak een hele rare eetlust en de koffie en kauwgom smaakte me al niet.. maar k dacht naja zal wel. En ik ben al dagen moe. Allemaal niet gelinkt aan zwangerschap..want bij mn eerste had ik als enige symptoom zere borsten.. dat heb ik nu niet! Ja een piepklein beetje begint t nu.

Terug
Bovenaan