Zou het?

De maanden waarin wij het probeerden voelde ik elke maand wel iets, was er eigenlijk extreem veel mee bezig (is ook logisch!). Maar die keren werd ik toch gewoon ongesteld.
De keer dat het raak was had ik nergens last van, alleen niet ongesteld worden. Maar als ik achteraf terugkijk had ik toen al heel snel sterk het gevoel dat ik zwanger was. 
Alles wat ik altijd dacht te voelen de maanden ervoor, en de onzekerheid die ik die maanden voelde of het wel/niet gelukt zou zijn, was bij mij nooit een teken dat het raak was. Pas achteraf kan ik zeggen dat ik me "echt heel anders" voelde toen het wél raak was.
Maar ieder persoon is anders en ik weet hoe spannend deze tijden zijn.. Ik duim voor je dat het raak is! Met een vroege test kun je geloof ik al wel 6(?) dagen voor je ongesteld moet worden testen, dus dat is als je van 12 juni uit gaat al bijna!

Hier even een update.

Ze blijft last houden van;
Misselijk vlagen
Moe
Ijzersmaak
Pijnlijke tepels
En borsten  vergroot.
Afkeur voor chocolade .

12.juni nod.

Vandaag predictor vroege test omo wit.

Haar cyclussen zijn 32 30 31 dagen ong dus uitgaand  van 32 is het vrijdag nod.
Het kan schijnzwanger zijn daar zijn we van bewust . En enigzins ook overtuigd dat de kans groot is .
Al heeft ze wel t gevoel zwanger te zijn diep vanbinnen.maarja dat hebben er meerdere.

Haar eiersprong zou 28-29ste mei zijn.
Dus nu is t afwachgen of dat de menstruatie doorbreekt of dat het uitblijft 

Spannend hoor! Wat ik veel terug heb gelezen op dit forum is dat je het nooit echt van tevoren kan weten.. soms voel je van alles en is er niks aan de hand en soms voel je niks en ben je opeens zwanger.. Ik hoop en duim natuurlijk voor jullie dat dit tekenen zijn van een zwangerschap!

Ondertussen is het 10 juni dus zou je al een vroege test kunnen doen. Je hebt al vanaf 30 mei klachten en je eisprong was maar 1a2 dagen eerder.  Ik wist niet dat je zo snel al zulke klachten kon hebben maar je weet natuurlijk pas meer nadat je een testje hebt gedaan. Succes!

We hebben vroege te st gedaan van predictor maar fie was negatief

Eisprong was 28-29mei en 30ste werd ze licht.misselijk. se echte klachten kwamen pas een week later dat ze ook erg moe werd etc

Ik vind het wel heel snel na haar eisprong ik zou nu rustig afwachten tot nod en dan nog een testje doen 

Terug
Bovenaan