Zou het?

Pfff hier nog 1. Ik ben al wat ouder en we proberen al een jaar om zwanger te worden. Heb 2 miskramen gehad. Ik heb een cyclus van 26 dagen ik verwacht morgen mijn menstruatie en kon niet wachten en heb vandaag getest. Ik hoop niet dat ik ze zie vliegen, maar ik zie een lichte tweede streep. Ik weet niet hoe ik m moet plaatsen het lukt me maar niet.  

Weer paar weken verder nu.

Met temperaturen in de gatwn gehouden.
Ook is de eisprong gevobdeb door middel van ovulatietesten.
We hebben t gezelig  gemaakt en nu in t wachtbankje.

We hebben nu veel afleidibg met.ibze hobby,s en zijn er verdee niet zo mee bezig als de vorige keer.

Tot nu toe ervaart ze niks tot weinig afgezien  van veel honger  en snachts een x wakker geworden van een steek.

Dus we gaan t zien

[quote quote=10338471]Wanneer is haar nod?[/quote]
Maandag de 13de.

We zijn er niet echt mee bezig maar vandaag had ze paar steken in haar lies terwijl we aan tafel zaten.

Ook is ze erg hongerig voor de rest hoor k haar weinig .

Het geluk is door onze gezamelijke hobby dat we veel afleiding hebben. Zodat we er niet continue mee bezig zijn als de vorige keer. Zo laten we hopen dat toch die paar klachten iets moois brengen

Helaas afgelopen 2  dagen daalde haar temp en vanochtwnd xat er licht bruin in de afscheifing. Nu niey mee vezig geweest maar tich weer t lichaam dat symptomen vertoonde.

Honger  en moe

Terug
Bovenaan