Zoveel zwangeren, ook mensen waarbij dit de laatste is....???

A

Anoniem

Guest
Er zijn er zooooveel zwanger op dit forum valt me op, maarre, zijn er ook mensen die het gewoon zo laten en besloten hebben dat dit de laatste is?
Wij hebben nu 2 dochters (7 en 1 jaar) en we hebben laatst samen besloten dat we het hierbij laten ! Ik heb nog even getwijfeld, vond het zo definitief om te zeggen dat het hierbij   blijft. Maar ik sta na achter mijn beslissing. En volgens mij blijf je altijd wel kriebels krijgen en denken oohhh, wat lief als je een klein baby-tje ziet.
We vinden het zelf mooi zo, zo kunnen we ze allebei voldoende aandacht geven en financieel is het ook precies goed zo.
(vat me niet verkeerd op, dit is zoals wij erover denken hoor, niet dat ik straks weer allemaal negatieve dingen over me heen krijg !)
Ik moet er eerlijk gezegd ook niet meer aan denken om weer die gebroken nachten etc door te maken, vind het net zo lekker gaan nu brenda steeds wat ouder word.

Nog meer mensen die niet meer verder gaan.....

Groetjes Bianca

Hoi Bianca,

ik zou niet weten waarom iemand negatief zou reageren op je beslissing.
Als je gezin voor jou gevoel compleet is dan is dat prima zo.
Ik zelf ben nu 10 weken zwanger en zou er hierna nog graag een willen( stiekem misschien wel 2 maar ik geloof dat ik dat maar langzaam moet in masseren Haha)
dus ik moet nog even door werken.

groetjes czaar

Hallo Bianca,

Bij ons is het ook zeker de laatste keer hoor. Ik moet er niet aan denken om nog een keer weer alles mee te maken.
Ik heb een dochter van 3 jaar en een zoon van 1 jaar. Beide kinderen zijn na een zware bevalling alsnog met een keizersnee geboren. En mijn zoon Raoul was in het begin totaal niet gelukkig en huilde heel veel  Dat heeft zeker 10 maanden geduurt. Ik ben blij dat die periode nu afgelopen is.
Ik ben blij met mijn beide kinderen en het is goed zo. Maar ik moet ook zeggen dat het bij mij ook nog steeds kriebelt, het is inderdaad zo definitief en je sluit weer wat af.
Ik ben blij voor alle zwangeren op de site en ik lees het vaak ook allemaal even door, en geniet volop mee. Maar ik niet meer! Dus je bent niet de enige.

Groetjes Saartje 06

Ha ha!!!Ben nu 14 weken zwanger, mmar echt wel dat dit de laatste word!!
Zei dit vorig jaar ook al, oke, ben dus niet echt betrouwbaar, maar, nee, dit is ECHT de allerlaatste!!!
Ons plan was het bij 2 kids te houden, maar ja....de kriebels waren na 2 jaar ontkennen en wegstoppen niet  weg te krijgen.Verders was ik 24 jaar toen de 2e kwam, en vond het toen nog wel heel moeilijk om op die leeftijds te zeggen dat dat de laatste was...
Kom zelf  ook uit een gezin van 4 kids, ben de 2e,  dus...over 5,5 halve maand hebben wij  4 kids...als ik dat zo beschrijf...klinkt nog wel raar ha ha!!!
Groetjes Roos.

Ik weet het niet, ik hoop het niet. Maar mijn man vindt het zo wel goed met 2 meiden. Zelf zou ik over een jaartje ofzo heel graag nog voor een 3e kindje gaan, maar ja dat moet je wel allebei willen.
Dit is het eerste grote punt waarop wij allebei iets anders willen. Ik vind het niet makkelijk moet ik zeggen. Voor mij voelt het niet compleet, nog te stil in huis. Soms word ik echt verdrietig hiervan. Ik wil ook de babyspullen nog niet wegdoen, dat kan ik echt nog niet.

Hey!

Ik ben nu bijna 21 weken zwanger van de derde. En de laatste! Deze baby komt net als de andere 2 met een KS ter wereld en meer KS zijn medisch eigenlijk niet verantwoord. Mijn meisjes droom is altijd 3 kinderen geweest dus ik kan helemaal vrede vinden in het advies van de gyn. Tijdens de KS laat ik mezelf dus gelijk maar sterilliseren na afloop, als de boel dan toch maar open ligt, hahahah! Het is dus héél zeker weten de laatste hier!

Liefs, Marieke ( die  de vraag ook totaal niet gek vind, hihi!)  

Hoi,

Nou Myrthe is bij ons, ons eerste kindje en hopelijk nog niet de laatste. Wel willen wij nog even wachten voor een tweede. Eind dit jaar ofzo is voor ons vroeg genoeg....
Ik snap wel je beslissing hoor!

Liefs Reneke

Hallo mama's

Ik wilde eigenlijk maar één kindje, of beter gezegd, ik hoopte op één gezond kindje. Dit wondertje was niet helemaal gepland,  maar zoooo welkom. Nu dat ik dus weer zwanger ben, zie ik een derde ook nog wel zitten... Ja het kunnen ook de hormone zijn die nu spreken. Maar het is ook heel goed mogelijk, dat wanneer deze spruit geboren is, ik het ook wel mooi vind! Dus eigenlijk weet ik het nu niet. Maar jij hoeft je standpunt niet te verdedigen, het is heel mooi hoor, 2 gezonde kindjes..

Groetjes

Terug
Bovenaan