Zoveel zwangeren, ook mensen waarbij dit de laatste is....???

He Bianca, ( en alle andere meiden )

Ik herken je vraag echt wel hoor, had ook zoiets van: tjonge, wat veel tegelijk hier zwanger !! Maar alleen maar leuk hoor meiden, mijn oudsten schelen ook niet veel  ( 18 mnd ) en het is ook echt geweldig, 2 van die kleintjes. Ik zelf vond de overgang van 1 naar 2 veel minder ingrijpend dan de eerste keer. Je hebt toch al wat ervaring he.

En nu hebben we er drie.... En nu weet ik het eigenlijk verder niet. Het lijkt me heerlijk als je voor jezelf de keuze hebt gemaakt en er ook vrede mee kan hebben. Zover ben ik echt nog niet. Ik weet het nog niet. Maar ik ben 34, dus heel lang wil ik er niet over denken eigenlijk.

Tja, ingewikkeld soms he. En als we het zouden willen, moet je ook nog maar afwachten of het lukt..

We zien het wel. Op het moment hebben we wat zorgen aan ons hoofd, dus staat het eigenlijk een beetje op de tweede plaats moet ik zeggen. We hebben 2 stoere, lieve knullen en een geweldig lief klein meisje, Eigenlijk al heel rijk he.

Het is ZO persoonlijk vind ik en gelukkig kunnen we allemaal zelf een keuze maken, stel dat het je dan ook nog gegeven is, toch ?

Ik wens jullie echt allemaal heel veel geluk en gezondheid toe met de kindjes die er al zijn en hopelijk gaan komen !!

Liefs, Sophie

heyhey

wij zitten steeds meer te twijfelen.
we wilde altijd heel graag 2 kindjes, maar heb tot 2 keer toe een bbz gehad.
ik ben bang om nog een keer zwanger te raken, bang dat het weer fout gaat.
de kans is al zo klein dat ik weer zwanger zal raken. nathalia is al een wonder, want ik kon eigenlijk helemaal geen kinderen krijgen is mij vanaf mn puberteid vertelt, en tot slot van ramp is bij mn laatste bbz mn eierstok eruit gehaald. dubbel dubbel kleine kans dus.
 om heel eerlijk te zijn, zie ik het niet zitten om het te proberen
bang om teleur gestelt te worden.
ik ben ontzettend blij dat we nathalia wel mochten krijgen en geniet elke dag vollop van haar.
ik vind het eigenlijk wel best zo op dit moment.
misschien verander ik nog van gedachten hoor, om het toch nog een keer te proberen, maar voorlopig zie ik het even niet meer zitten.

liefs, do

Hallo allemaal,

ik ben er ook wel klaar mee.
We  hebben 2 super gezonde kids een jonge en een meid wat wil je nog meer.

Toch heb ik nog weleens van nog een????

Maar ik (we)  heb definitief besloten om het lekker bij 2 te laten.

Ik heb namelijk zelf niet het idee dat het bij mij om een derde kindje gaat maar meer het idee dat ik nu heb om nooit meer zwanger te zijn, nooit meer de spanning van zou het nu raak zijn.

Maar denk dat je dat na een 3de 4de of 5de kindje ook nog zou houden.

Dus nee het zijn en blijven er 2 (of het moet per ongeluk nog eens gebeuren dan is het natuurlijk altijd welkom)

Gr Lique

Ja hoor, hier nog iemand die haar laatste heeft gekregen. Met onze vier spruiten zijn we erg blij en helemaal tevreden. Ik ben dus druk bezig om al onze babyspullen te verkopen of weg te geven aan wie het kan gebruiken. Echt afsluiten. Ik geniet dus dubbel zo hard van Leah en het geeft een beetje een wee gevoel te beseffen dat we een periode afsluiten. Maar het is goed zo!

hoi meiden
ik ben dan NOG wel niet zwanger
maar wij willen eigenlijk wel 5 kiddies
maar als we er 2 hebben heb je ook best kans dat we zeggen we hebben er 2 en das voldoende

we willen er wel zowieso 2
dan kan tessa mooi delen
ik vindt 1 kindje altijd zo verwend
(misschien wel niets mis mee maar ja ik ben niet zo)
Dit is echt niet verkeerd bedoeld ofzo hoor

liefs manuela
mama van tessa 01-03-2008

Hoi meiden,

Nou tot nu toe hebben wij ook samen besloten dat het eerst ( voorlopig) alleen bij Yordi blijft. Ik heb laatst een enorme migraine aanval gehad en daarbij ook nog eens een paniekaanval.( dat was voor het eerst dat ik die gehad heb)
Later kwam er dus eigenlijk min of meer eruit dat ik het soms erg zwaar vindt met Yordi.
En ik het soms allemaal wat moeilijk aan kan. Ik vindt dat heeel erg moeilijk om toe te geven en ik vindt het namelijk ook erg moeilijk om hulp van anderen te vragen. We hebebn dan nu samen besloten dat mochten we nog een 2e wondertje willen, dan niet eerder pas, dan dat Yordi een jaar of 3, misschien 4 is. We willen tegen die tijd pas verder kijken, maar ook hebben we het erover gehad, dat we het misschien wel alleen bij Yordi laten. We kijken gewoon wat de tijd met ons doet. We waren vanaf december eigenlijk al weer bezig voor een 2e wondertje, maar dat doen we nu dus niet meer.
Ik vindt het soms wat moeilijk te accepteren, maar ik weet gewoon dat dat gewoon beter is voor mij.

Liefs marielle

Marielle,

Wat knap van je!!! Wij riepen altijd wij hopen op 2 kiddies, maar ja, je hebt het niet voor het zeggen, gelukkig. In november is mijn mirena verwijderd en in december (voor de feestdagen) had ik een positieve test, in januari had ik een miskraam. Dit heeft nogal een impact gehad, dit had ik niet verwacht! We hadden ook niet verwacht zo snel zwanger te zijn, voor de eerste waren meer dan een jaar verder, wat een mooi cadeau!!!

Toen we zwanger waren vd tweede was het meer dan welkom en nu is er toch een lichte twijfel, heel moeilijk om te omschrijven, daarom vind ik het ook zo knap hoe jij het omschrijft Marielle, topper!!!
Wij zijn er nog niet uit...tenzij er anders voor ons wordt beslist...

Liefs Lientje

Hallo

Bij ons is Shanice de tweede en de laatste ivm mijn gezondheid.
Ik heb 2 keizersnees gehad en ze hebben allebei de keren mijn kindjes  moeten reanimeren . Ik heb ook een dunne baarmoederwand als ik zwanger word word het met 39 weken gehaald.
Ene kant zou ik nog best wel willen maar mijn verstand zeg nee.
Ik ben al mijn babyspullen aan het opruimen het doet best wel pijn.
Weer een hoofdstuk afgesloten nou gaan we naar de nieuwe fases en dat heeft ook wel wat.
Straks in september gaat milton alweer naar school heb ik weer wat meer tijd voor shanice en mijzelf dat vind ik ook wel lekker. Milton begint nou ook snachts zindelijk teworden overtdag was hij het al en dat is ook fijn. Nou Shanice nog dat wil ik in de zomer proberen of ze er al klaar voor is

groetjes lisette

Terug
Bovenaan