Zullen we dit forum nieuw leven inblazen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wat ik op een ander forum zag, was er een vraag gesteld werd en de volgende moet daar dan op antwoorden en een nieuwe vraag stellen.

Het leek mij wel leuk om dit forum op die manier nieuw leven in te blazen.

Ik zal beginnen...

Doe je mee?

Groetjes!

ja ik doe mee, tis veeeeeels te rustig op deze forum vergeleken met de andere maanden.

dus nu moet ik een vraag stellen? ojee ff denken hoor.

zijn er al kindjes van september die omrollen???? ik ben bang dat mijn jongste net  zo'n makkelijke tante is als dr zus, die liggen waar ze liggen en doen vooral niet te veel moeite hihihi.
gr erica

Goed idee dit forum weer nieuw leven inblazen....
Antwoord: Nee onze Elize draait nog niet, ze doet wel pogingen, maar durft niet verder..

zijn er al kindjes die je wakker kletsen in plaats van wakker huilen??

Groetjes Hanneke

Oh ja,  onze dochter kletst wat af. Als ze wakker wordt heeft ze hele discussies met d'r knuffels... hahaha... Klinkt altijd heel gezellig.

Hebben jullie ervaring om de laatste voeding bij vrienden/familie te geven, daar op bed te leggen, later op de avond mee naar huis te nemen en daar weer op bed te leggen? Zo ja, hoe reageert je kindje erop? Slaapt het door, of is het brullen?

ps: leuk dat jullie meedoen!

Groetjes,   Suus

nee het maakt onze kinderen niks uit de 1e was daar heel gemakkelijk in en onze 2e kan daar ook wel tegen, tis maar net hoe kinderen tegen veranderingen kunnen in de dagritme, als we uit onze ritme zitten(en dat gebeurt regelmatig) dat probeer ik zo snel mogelijk om die weer terug te pakken. het is dus eigenlijk gewoon proberen.

slaapt jullie kindje nog bij jullie op de kamer?
ik had het namelijk niet van mezelf gedacht dat ik zo zou zijn, onze 1e sliep namelijk al met 4 weken op dr eigen kamer. maar deze slaapt zo lief je hoort haar nooit snachts, en als ze wakker wordt maakt ze ook geen lawaai dus ik ben bang dat ik niet wakker wordt van haar. maar ze past bijna niet meer in de wieg, dus ze moet wel binnenkort

gr erica

Leuk dat het forum weer leeft!

Nee onze kleine meid slaapt niet bij ons op de kamer. Hebben wij vanaf het begin eigenlijk al niet gedaan. Maar kan me voorstellen dat als je het wel gewend bent en dan opeens je kleintje op de eigen kamer  laat slapen het even moeilijk is....

Geven jullie nog (voor degene die flesvoeding geeft) nog een fles laat op de avond, zo rond elven? Onze kleine meid krijgt dan haar 5e fles en we  zijn deze nu een beetje aan het afbouwen (3 schepjes melk/150cc). Ze slaapt hier goed op door en ook als we hem rond tien uur geven. We moeten haar daar elke keer wel voor wakker maken, maar 'durven' deze voeding nog niet echt over te slaan....

Groetjes,
Leonie

Wij geven Elize de laatste week rond zeven/ acht uur haar laatste flesje. Dit omdat we haar om 10 uur niet meer wakker kregen...
Ze slaapt lekker door, tot een uur of zes 's ochtends, dat gaat prima dus.....

Wie geeft zijn kindje al met vier maanden een fruit of groentehapje. Mag dat al of is het verstandiger om te wachten tot ze zes maanden zijn....

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan